קוסטה ריקה פורה וידה בטיול ייחודי ומיוחד בין הג'ונגלים החופים והמפלים - טיולים ואתגרים כללי

קוסטה ריקה פורה וידה בטיול ייחודי ומיוחד כל הטבע והצבע בין הג'ונגלים החופים והמפלים

 

 

מבוא  

הצטרפו אלינו להרפתקה מרהיבה בלב קוסטה ריקה, חוויה שתעשיר את חייכם ותפתח את לבכם ! בטיולנו, נצלול אל עומק היערות הגשם הטרופיים, חוויה שתאפשר לכם לגלות מחדש את עוצמת הטבע ויופיו הגלום. תהלכו על גשרים תלויים מעל קניונים עמוקים, תצפו במפלים מרהיבים ובחיות בר נדירות במקומות הכי פראיים ומרתקים. נחקור את החופים הקסומים של קוסטה ריקה, שם המים הטורקיזיים מתנגשים בחולות הלבנים ויצירות אמנות טבעיות שנוצרו על ידי הטבע עצמו. אין כמו להתעורר לקולות של טוקנים וקופים האאולרים, חוויה אמיתית של חיים בג’ונגל. נצלול לעולם הצבעוני שתחת המים בשנורקלינג בין מחסומי אלמוגים, נפגש עם דולפינים ולפעמים אפילו עם לווייתנים. נתמסר לטעמים המקומיים בארוחות עשירות ומפנקות, המשלבות את הטוב ביותר מהמטבח הטרופי. נלמד על התרבות העשירה והגוונית של קוסטה ריקה, בפגישות עם קהילות מקומיות וחוויות תרבותיות אותנטיות. עם הדרכה מקצועית ותשומת לב אישית, נדאג שכל רגע בטיול יהיה בלתי נשכח. הטיול אל קוסטה ריקה הוא לא רק נסיעה, אלא מסע של גילוי עצמי, התחברות והתרגשות. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את אחת היעדים הכי מיוחדים ומרהיבים בעולם.

יום מספר 1 נחיתה בקוסטה ריקה  פורה וידה 

28.01.25  ברוכים הבאים לקוסטה ריקה ! הרפתקה נפלאה מחכה לכם בכיף ובאושר. שעת נחיתה 16.00 

כאשר תחנו בשדה התעופה, תמהרו להתקשר למדריך שלכם ולנהג שיביאו לכם לפגוש את הקסם של המדינה הזו.

בהם תצאו למסע מהנה ומרתק, מול נופי הקוסטה הקסומים והטבע הפועם.

הפינה אתם מחכים במלון אורולה הולידיי אין, שם תוכלו להתפנק בחדר סטנדרט נעים ומפנק,

להתרגע ולהתערובב עם האווירה המדהימה של קוסטה ריקה. הזמן המשוער לנסיעה משדה התעופה למלון הוא כ-25 דקות,

אז התחילו להתרגש ולהתעורר להרפתקה הקרובה!

ארוחת ערב מפנקת תחכה לכם במלון, ואם כבר אתם בקוסטה ריקה, למה לא להתחיל את ההרפתקה כבר בערב הראשון ? 

שמח לראות אתכם מתמזגים עם הקסם המדהים של המקום ומתחילים לחוות את החוויה הייחודית של טיול בקוסטה ריקה.

זמן נסיעה משדה התעופה למלון  כ  30 דקות 

קישורלמלון  קישור למלון שלנו

יום מספר 2 

29.01.25  הר העש העצום פואז ושמורת לא פאס 

התעוררו ליום מרגש ומלא אקסטזה בקוסטה ריקה ! אחרי ארוחת הבוקר המפנקת, תתחילו את המסע האופייני שלכם עם סיור מרהיב בהר הגעש פואז.

כשתעמדו כנגד הלוע העצום, הרגשת ההתרגשות תעבור דרככם, ולא בכיוון האחר - הוא משתרע על פני 1.5 קילומטר ומשאיר תחושת קסם עמוקה.

התרגשות ואדמה תערובו בביקור באתר גייזרים, הגדולים ביותר בעולם. כאן, תוכלו לחוות את כוחו המדהים של הטבע,

כאשר ראשים של גייזרים יחתכו  את השמיים בצינורות חמים ומתגברים לקראת השמיים.

ואז, יעד הבא - מפלי לה פאז. תצליחו להתפעל מקרבתם לשיא הטבע האדיר והמרהיב הזה. במהלך הדרך, תתרגשו מצפיית הפרפרים הגדולים ביותר בעולם,

ותשוקתם של יונקי הדבש. יש כאן גם תצוגות מדהימות של נחשים, קופים, חתולי בר, וגני אורכידאות שיתפרצו בצבעים מדהימים.

לילה חם ונעים מחכה לכם במלון אורולה הולידיי אין, שם תוכלו להתרפות ולחוות את הרפתקה המדהימה שלכם בקוסטה ריקה.

ברוכים הבאים לקוסטה ריקה, לחוויה שאין לשכוח! סוכנות הטיולים שלנו שמחה להציע לכם תוכנית יומית מרהיבה, המושלמת לחובבי הטבע, התרבות והקפה. הצטרפו אלינו ליום של חוויות בלתי נשכחות בלב הטבע הקסום של קוסטה ריקה.

יום שלישי, 30 בינואר 2025: סאן חוזה - סארצ'י - אספיריטו סנטו - לנדס אין לאב**

**ארוחת בוקר:** התחילו את היום בסאן חוזה עם ארוחת בוקר מזינה, כדי להתכונן להרפתקאות שבפניכם.

**סארצ'י - עיר האמנים:** לאחר ארוחת הבוקר, נצא במסע קצר אל סארצ'י, המכונה בצדק "עיר האמנים". תוכלו לסייר ברחובותיה הציוריים, להתפעל מהעגלות המצוירות המסורתיות ולרכוש מזכרות ייחודיות.

**סיור קפה באספיריטו סנטו:** המשיכו את היום בסיור מרתק במטע הקפה "אספיריטו סנטו", שם תגלו את סודות הכנת הקפה הקוסטריקני המפורסם. תחוו את תהליך הגידול והקטיף, לסיום תהנו מטעימות קפה משובח ואפשרות לרכוש קפה איכותי בחנות המפעל.

**לנדס אין לאב - סיור לילי:** אחר הצהריים, נמשיך ללנדס אין לאב, מלון קסום בלב יער העננים. בהגיעכם, תצאו לסיור לילי אקזוטי ביער, כאשר תצפו במגוון רחב של בעלי חיים וצמחיה שפורחים בשעות הלילה - ציפורים נדירות, טרנטולות, עכבישים ועוד.

**לינה:** הלילה תוכלו לנוח במלון לנדס אין לאב,

כשאתם חולמים על הרפתקאה שתצמרר לכם ממנה כל שריר ושריר, היום הבא בקוסטה ריקה נועד בדיוק עבורכם. אנו בסוכנות הטיולים גאים להציג את היום המושלם לאוהבי אדרנלין וטבע:

יום רביעי, 31 בינואר 2025: קניונינג וקומבו קנופי וסופרמן - יום שכולו אדרנלין**

הכינו את עצמכם ליום מלא ברגשות ואקשן בלב הטבע הקוסטה ריקני המדהים. הכל מתוכנן עד הפרט האחרון כדי להבטיח שתחוו את המיטב שיש לקוסטה ריקה להציע.

- **ארוחת בוקר:** תחילת היום בארוחת בוקר מזינה ועשירה במלון לנדס אין לאב תספק לכם את האנרגיה הנדרשת להרפתקה שלפניכם.

- **קניונינג - שמורת יער העננים:** צאו לחוויה בלתי נשכחת של קניונינג בלב יער העננים הקסום. החוויה תתחיל בהליכה קצרה שתוביל אתכם לנקודת ההתחלה, ומשם, דרך פלטפורמה בגובה של 43 מטרים, תצנחו לתוך מרחבים מרהיבים ומפלים עוצרי נשימה.

- **קומבו קנופי וסופרמן:** לאחר הקניונינג, חוויית ההרפתקה תמשיך עם קנופי וה-"Super Tarzan Swing", שיביאו אתכם קרוב יותר לשמיים. המסלול יוביל אתכם גם לנהר הבלסה, שם תוכלו להתרענן בבריכות השחייה הטבעיות ולהתפעל מהמפל המדהים.

- **לילה במלון לנדס אין לאב:** בסיום יום מלא באדרנלין והרפתקאות, תחזרו למלון לנדס אין לאב, שם תוכלו לנוח ולהתאושש בחדר הנעים שלכם, ולסכם את החוויות והרגשות מהיום המרגש.

זכרו להצטייד במצלמה, בגדים נוחים ובנעליים מתאימות לפעילות בחוץ, וכמובן, במון גדול של אנרגיה ונכונות להרפתקה. הכל כך נפלאה.

ברוכים הבאים להמשך חוויית ההרפתקאות שלכם בקוסטה ריקה! אנחנו בסוכנות הטיולים כבר מחכים לספק לכם יום נוסף של אקשן, טבע ואדרנלין. הנה תכנון היום שלכם:

יום חמישי, 1 בפברואר 2025: ראפטינג בנהר לה בלסה וטרקטורונים**

- **ארוחת בוקר:** ארוחת הבוקר המפנקת שלכם במלון לנדס אין לאב תספק את האנרגיה הדרושה ליום הרפתקני שבפני. תתכוננו לצאת לפעילות שתמלא אתכם ברגשות ותגרום ללב לדפוק מהתרגשות.

- **ראפטינג בנהר לה בלסה:** התחילו את היום עם ראפטינג בדרגה 2-3 בנהר לה בלסה, שם תגלו עולם טרופי פראי, מפלים מרהיבים, חיות אקזוטיות וציפורים טרופיות. החוויה בנהר המתפתל בלב טבע קסום זו הזדמנות נדירה לחוות את התרגשות הראפטינג במיטבה.

האם כאן תם הטיול ? ממש לא  

- **נהיגת שטח בטרקטורון:** לאחר הראפטינג, תחוו סיור אקסטרימי בטרקטורון, פעילות המשלבת מהירות, מיומנות ושליטה ברכב בשטח מעורב. תצאו לנסיעה בדרכים לא סלולות, חצץ, שטחים בוציים ועוד, כאשר כל מכשול הוא הזדמנות להנאה ולאתגר.

- **לילה במלון לנדס אין לאב:** בסיום יום מלא בהרפתקאות, תוכלו לשוב למלון לנדס אין לאב, שם תחלו בהתאוששות בחדר הנעים והמזמין שלכם. זו הזדמנות מצוינת לשקף את החוויות והרגשות מהיום המרגש שעבר עליכם.

הכינו את עצמכם לעוד יום של הרפתקאות 

יום שישי, 2 בפברואר 2025: ריו סלסטה והר הגעש ארנל**

ביום הרביעי של ההרפתקה שלכם בקוסטה ריקה, אנו מזמינים אתכם ליום מיוחד וקסום בפארק הלאומי טנוריו, ביתו של הנהר התכול המפורסם, ואחריו - להמשך החוויה באזור ארנל המרהיב. זו תהיה הזדמנות נהדרת להתפעל מיופיו הטבעי של המדינה ולחוות את השקט והשלווה שהטבע יכול להציע.

- **ארוחת בוקר:** תחלו את היום בארוחת בוקר נפלאה במלון לנדס אין לאב, מתוכננת לספק לכם את האנרגיה הנדרשת להרפתקה המרתקת שלפניכם.

- **פארק הלאומי טנוריו - Rio Celeste:** הצטיידו להליכה בת 4 שעות לאורך 7 ק"מ ביער עננים טרופי, שתוביל אתכם אל מפגש היובלים המדהים של Rio Celeste. ההשתקפות התכלתית במים, שנתנה לנהר את שמו, היא אחד הנופים הקסומים והבלתי נשכחים שתוכלו לראות.

- **אזור ארנל:** אחרי חוויה מרהיבה בפארק הלאומי, תמשיכו לאזור ארנל, שבחלקו הצפוני של מחוז אלחוואלה, קרוב לגבול עם ניקרגואה. ארנל מציע מגוון רחב של מראות נוף - מהר הגעש המרשים ועד לגשמים הטרופיים המרעננים את האדמה, העמקים הירוקים, נהרות גדושי מים, מעיינות חמים ולגונות.

- **ערב חופשי במלון ארנל פאראיסו:** בערב, תוכלו לנוח ולהתרגע במעיינות החמים של המלון ארנל פאראיסו, ולהינות מהפינוק והנוף הנשקף מחדר הסופריור שלכם.

התכוננו ליום שבו היופי של הטבע מדהים כל פעם מחדש את הגבולות 

לילה במלון ארנל פאראיסו – חדר סופריור

יום שביעי – ארנל - סיור להר הגעש – החווה של דון חואן - סיור שוקולד – סיור בשבילי בוגרין 3.2.25

ברוכים הבאים לחוויה המושלמת בארנל - יום שביעי המלא בפעילויות מרתקות וחוויות לאורך כל היום!

הטיול מתחיל עם סיור רגלי בפארק הלאומי של ארנל, המאפשר תצפית מרהיבה על הנופים הטבעיים של האזור, כולל עלייה בשביל הטוקאנים עד לנקודת התצפית המרהיבה על הר הגעש ארנל, האגם והמעיינות החמים.

משם, נמשיך אל חוות "Finca Burio", בבעלות דון חואן, חקלאי קוסטה־ריקני. בחווה תכירו את הגידולים האורגניים ותתעניינו בשימושים המגוונים שלהם בבישול ובתעשייה, וכמובן - תוכלו לקטוף פירות וירקות טריים מהשדות.

לאחר מכן, תחוו את תהליך הייצור המרתק של המשקה המקומי "גוארו", שמיוצר מקני סוכר, וכמו כן תכינו ותטעמו את משקה הדולסה המקומי המפורסם.

החוויה לא מושלמת מבלי לכלול את סיור השוקולד, שבו תלמדו על תהליכי הייצור המרתקים של השוקולד האורגני, ותטעמו את השוקולדים הטעימים ביותר.

לסיום, תצפו בציפורים ובחיות בסיור בשבילי בוגרים, המאפשר צפייה בחי ובצומח של האזור.

את הערב תוכלו להנות מהמעיינות החמים של המלון ולהירגע אחרי יום מקסים של חוויות.

לסיכום, יום שביעי בארנל הוא יום שכולו טעמים, ריחות וחוויות מרתקות שתיזכו לזכות לפרוש בהן בכל הפרטים. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ליום מושלם שבו תיטמעו בחוויות האותנטיות והמיוחדות ביותר של ארנל

יום שמיני  – למונטה וורדה – גשרים תלויים 4.2.25

היום השמיני מביא לכם חוויה מרהיבה באזור מונטה וורדה וסנטה הלנה, שבו תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה של מפרץ ניקוייה ואיי האזור. על ידי דרכים מקומיות תוכלו לחוות את רוח האזור ואת טבעו הנדיר.

מונטה וורדה מצויה בגובה של 1400 מטרים מעל פני הים ומהווה מקום מושלם לחוויה בטבע ולסיורים רגליים. בעזרת הקהילה המקומית, המקום הפך לשמורה טבעית חשובה, ומספק נוף ייחודי ומרהיב של ההר הירוק.

המסלול ביער יקח אתכם למסע מרתק בתוך הטבע, כשתטפסו על 6 גשרים שונים באורכים וגבהים שונים, כל אחד מהם יוצר חוויה מיוחדת ומרהיבה בלב היער. תיהנו מצפייה נדירה בנופים ובירוק הפורה של הסביבה.

לאחר היום המרגש בטבע, תוכלו להירגע ולהתרפות בחדר דלוקס במלון אסטבלו, שם תוכלו להינות מאווירה רגועה ונעימה לסיום יום מרתק.

זמן הנסיעה המשוער הוא כארבע שעות, כך שתוכלו ליהנות מכל רגע במסע הנפלא הזה.

יום תשיעי  – למנואל אנטוניו - טארקולס - שייט קרוקודילים 5.2.25

היום התשיעי מביא לכם חוויה מרהיבה באזור מנואל אנטוניו וטארקולס, שבו תוכלו לחוות את היופי הטבעי והפריאה של קוסטה ריקה בכל עוצמתה!

לאחר ארוחת הבוקר, תובילו את דרככם למנואל אנטוניו, אחד מהפארקים הלאומיים הפופולריים ביותר באזור. הפארק מציע נופים מדהימים של חופי חול הלבנים הפראיים, הקטעים של יער הגשם הירוק והמגוון של החיות הברות בו.

בדרך למנואל אנטוניו, תצאו לסיור בטארקולס (Tarcoles), שבו תוכלו לצפות בתנינים מרשימים מקרוב. המקום מציע נוף מרהיב וחוויה ייחודית שתשאיר אתכם בהרגשה של התרגשות והערכה ליצורים המדהימים של הטבע.

לילה נעים ומרגיע מחכה לכם במלון ליריו או במלון דומה, כשתוכלו להינות מחדר גארדן נעים ומפנק לסיום יום מרתק בחוויות בלתי נשכחות.

זמן הנסיעה המשוער כארבע שעות, כך שתוכלו ליהנות מכל רגע במסע הנפלא הזה.

יום עשירי  –מנואל אנטוניו – שייט קאטאמרן – סיור קופים 6.2.25

היום העשירי מביא לכם עוד חוויה מדהימה באזור מנואל אנטוניו, הפעם באמצעות שייט קטאמרן בים הפתוח!
 
לאחר ארוחת הבוקר, תוכלו ליהנות משייט על קטאמרן בים הפתוח, המאפשר לכם ליהנות מנוף פנורמי של חופי פארק מנואל אנטוניו הציוריים. במהלך השייט תוכלו לראות דולפינים, לוויתנים, צבי ים וקופים, וליהנות מנוף טבעי עשיר ומרהיב.
 
השייט יכלול גם ארוחת צהריים, כך שתוכלו להינות מהמסע בנוחות ובסגנון.
 
לאחר השייט, תוכלו להמשיך לסיור מרתק באיי דאמאס. במהלך הסיור, תוכלו לצפות ולהאכיל קופים בליווי יאן, מדריך יוצא דופן שיודע לתקשר בשפת הקופים. זהו חוויה מיוחדת ואינטימית שתשאיר אתכם עם זכרונות חמים ומיוחדים.
 
לסיום היום, תמשיכו לעיר הבירה סאן חוזה, שם תוכלו ליהנות מתרבות, מסעדות וקפה מקומיים.
 
לילה נעים ומרגיע מחכה לכם במלון ליריו או במלון דומה, כשתוכלו להינות מחדר גארדן נעים ומפנק.
יום אחד עשר – מנואל אנטוניו  – לשדה התעופה 7.2.25

(ארוחת בוקר) הבוקר בהתאם למועד טיסתכם ליעד הבא, משם נסיעה לנמל התעופה בסאן חוזה .

זמן נסיעה משוער – שלוש וחצי שעות

הערה: יש להגיע לדלפקי חברת התעופה כ-3 שעות לפני מועד הטיסה

סוף המסלול

הטיול מתאים למגוון רחב של מטיילים:
 
1. למי שרוצה יותר מסתם טיול - עבור אלו שמחפשים חוויה מרתקת ומיוחדת שתשאיר אתם עם זכרונות חמים ומרגשים.
 
2. למי שרוצה טיול מאורגן אך במתוקנת פרטית - הטיול מציע תכנון מקצועי ואישי, שמאפשר לכם ליהנות מהכל בנוחות ובסגנון שמתאים לכם.
 
3. למי שיש להם את הרצון למתוח את גבולות היכולת - הטיול מציע חוויות מגוונות ומרתקות, שתגרום לכם להרגיש חיים ונוכחים.
 
4. למי שרוצה חברה עם ניסיון אמינות יחס אישי - החברה המארגנת את הטיול מתעסקת בכל הפרטים הקטנים והגדולים, כדי שתוכלו ליהנות מחוויה ללא דאגות.
 
5. לאלו שרוצים לחוות את הארץ המטוילת בזווית אחרת - הטיול מציע חוויות ייחודיות ואותנטיות שתאפשר לכם לראות את העולם מתוך עין שונה.
 
6. לאלו שהאיכות חשובה להם - החברה המארגנת את הטיול מקפידה על איכות בכל פרט, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר.
 
בסיכום, הטיול מתאים לכל מי שרוצה לחוות חוויה מודרנית ואותנטית באותו זמן, בסגנון פרטי ואישי, ועם תשומת לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד.
 
לא בכדי זכתה חברת טיולים ואתגרים  6 פעמים ברציפות להימנות בין  10% מחברות התיירות מהטובות בעולם

parallax background

האטרקציות 

  • הר הגעש פואז
  • מפלי לה פאז
  • סארצ'י
  • סיור קפה באספיריטו סאנטו
  • סיור לילי בלנדס אין לאב
  • קומבו קנופי  בלנדס אין לאב
  • טרזן
  • סופרמן
  • רפטינג 
  • טיול טרקטרונים 
  • קניונינג ( סנפלינג מפלים ) בלנדס אין לאב
  • ריו סלסטה
  • סיור בשמורת הר הגעש ארנל
  • סיור בחווה של דון חואן+ סיור שוקולד
  • שבילי בוגרין
  • גשרים תלויים במונטה וורדה
  • שייט קרוקודילים
  • סיור קופים באיי דאמס במנואל אנטוניו
  • שייט קאטאמרן

הדגשים

  במידה ועזבת את המסלול לכל מטרה שהיא משאירים את התרמיל על המסלול

  לרשותך אנשי צוות עם מכשירי קשר בכל שאלה ניתן לפנות ולקבל תשובה

  לכל אורך הטיול יהיה מאסף , אף לא אחד נשאר מאחור .

  חל איסור לעקוף את מוביל הקבוצה ,

  תרופות אישיות. בריאותכם וחייכם חשובים לנו. אנא שימרו עליהם

   כל מטייל אשר עוקף את מוביל הקבוצה או נשאר מאחור המאסף לא חלה עליו אחריות שילוחית והינו אחראי על עצמו.

  נא להכניס לזיכרון הפון 054-2233888 איציק

   חברת טיולים ואתגרים מדגישה שהתמונות המצולמות במהלך הטיול יכולות להיות לשימוש החברה.

   בכל עת וזמן רשאי מדריך / מוביל הטיול לשנות לקצר , לבטל את

 

  • לעיתים המזוודות  אובדות בדרך לכן  חובה לעלות למטוס לפחות 2 סטים של לבוש 
  • חובה לעשות בארץ ביטוח אתגרי  - מטייל שלא יהיה לו ביטוח לא יעלה לטיסה 

מה כולל

  טיסות סדירות 

בתי מלון בדרגת תיירות טובה

אירוח ע"ב בסיס חצי פנסיון

שימוש במתקני הספא של המלון חופשי (בהתאם למדיניות בתי המלון)

ביקורים וסיורים כמפורט בתכנית הטיול.

אוטובוס תיירים, ממוזג ונוח לביצוע ימי התכנית.

כניסות לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.

ליווי מדריכים מקומיים לביצוע תכנית הטיול.

אינטרנט חופשי

 

כל המלונות על בסיס חצי פנסיון 

 

מועדי טיסות קוסטה ריקה ינואר 2025

תאריך טיסהשעת המראה שעת נחיתה שעת המראה שעת נחיתה
28.01.25IB1874 6.00 המראה מתל אביב טרמינל 3 10.30 מדריד 12.05 16.25 נחיתה סאן חוזה
07.02.25IB24417.15 10.45 NSRHS 17.15 המראה ממדריד 22.45 נחיתה בתל אביב
מועדי טיסות קוסטה ריקה ינואר 2025

קוסטה ריקה פורה וידה בטיול ייחודי ומיוחד בין הג'ונגלים החופים והמפלים

מחיר הטיול

$4200

  • תוספת מחיר לחדר לבד 850 $
  • כניסה לטיול מקדמה 500 ש"
  • הבטחת המחיר מקדמה 3000 ש"ח
  • הבטחת מקום ושמירת המחיר 15540 $

תנאי ביטול

מרגע רכישת כרטיסי הטיסה – 250 $ + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 70 יום ועד 50 יום לפני היציאה – 40% מעלות הטיול + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 50 יום ועד 30 יום לפני היציאה – 60% מעלות הטיול + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 30 יום ועד 15 יום לפני היציאה – 80% מעלות הטיול + דמי ביטול כרטיס הטיסה.
מ- 15 יום ועד מועד היציאה – מלוא מחיר הטיול + כרטיס הטיסה.
*דמי הביטול של כרטיסי הטיסה עפ”י תנאי חברת התעופה.

  • רצוי לעשות ביטוח טיסה 
  • והיה ויהיה אירועוים אשר אינם תלויים בכם כגון מלחמה, מגפה או כל  ביטולים מצד המדינה כל הכסף יושב 

Comments are closed.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו