מידע כללי קוסטה ריקה - טיולים ואתגרים

מידע כללי קוסטה ריקה

חברת טיולים ואתגרים מוציאה בכל שנה 12 מחזורים. ואנו נותנים הרבה יותר בפחות מחיר, והסיבה לכך שלנו יש את האופרציה בקוסטה ריקה

  ואתם משלמים פחות  בגין אי עמלות תיווך 

 

ברוכים הבאים לקוסטה ריקה! ידועה בנופיה הטבעיים המדהימים, המגוון הביולוגי והאירוח החם שלה, קוסטה ריקה היא גן עדן לחובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. במדריך זה, אעביר אתכם דרך כמה מהאטרקציות, הפעילויות והחוויות התרבותיות המדהימות ביותר שיש למדינה היפה הזו להציע.
חקור את סן חוזה:
התחל את המסע שלך בעיר הבירה, סן חוזה. לטבול את עצמך באווירה התוססת על ידי ביקור בתיאטרון הלאומי, יצירת מופת של יופי ארכיטקטוני. חקור את מוזיאון הירקן, המציג אוסף של חפצים פרה-קולומביאניים. אל תחמיצו את ה-Mercado Central, שוק שוקק חיים בו תוכלו להתפנק עם מאכלים מקומיים ולאסוף אומנות מסורתית.
גלה את הפארק הלאומי הר הגעש ארנל:
סעו ללה פורטונה, שער הכניסה לפארק הלאומי הר הגעש ארנל. טיילו ביערות גשם עבותים והתפעלו מהר הגעש ארנל המרשים, הר געש פעיל המציע נופים מדהימים והזדמנות לחזות במעיינות חמים טבעיים. לאחר יום של חיפושים, הירגעו באחד מאתרי הנופש הרבים של המעיינות החמים באזור.
חווה את שמורת יער העננים של מונטוורדה:
לכו למונטוורדה, מקום מפלט לחובבי טבע. חקור את שמורת יער הענן מונטוורדה, ביתם של מגוון מדהים של חי וצומח. צאו להליכה מודרכת לאורך הגשרים התלויים כדי לצפות בחופת היער, צאו לרכוב לתנופת אדרנלין, או צאו לסיור לילי כדי לאתר יצורים ליליים מרתקים.
בקר בפארק הלאומי מנואל אנטוניו:
ממוקם על חוף האוקיינוס השקט, הפארק הלאומי מנואל אנטוניו הוא יעד שחובה לבקר בו. חקור את החופים הבתוליים שלה, טייל דרך יערות גשם שופעי חיות בר, ותיהנה מהנופים עוצרי הנשימה מנקודות התצפית של הפארק. אל תשכח לפקוח עין על קופים, עצלנים וציפורים טרופיות צבעוניות.
להירגע בגואנקסטה:
עשו את דרככם למחוז גואנקאסטה, הידוע בחופים היפים ועיירות החוף התוססות שלו. Tamarindo, Playa Flamingo ו-Playa Conchal הם יעדי חוף פופולריים המציעים מגוון פעילויות מים כמו גלישה, שנורקלינג ודיג. התנסו בחיי הלילה התוססים והתענגו על מאכלי ים טעימים בעיירות החוף הללו.
גלה את הפארק הלאומי טורטוגרו:
סעו אל החוף הקריבי וחקרו את הפארק הלאומי טורטוגרו, אזור מוגן ייחודי הידוע במגוון הביולוגי העשיר שלו ובאתרי קינון של צבי ים בסכנת הכחדה. נווט בתעלות הפארק בסירה או בקיאק, ראה קופים, קיימנים ומגוון מיני ציפורים לאורך הדרך. אם תבקרו בין יולי לאוקטובר, תוכלו לראות צבי ים מגיעים לחוף כדי להטיל את ביציהם.
לעסוק בספורט הרפתקאות:
קוסטה ריקה מציעה שפע של ספורט אתגרי עבור מחפשי ריגושים. צאו לרפטינג במים לבנים על נהר פאקוארה, הידוע בשל המפלים המאתגרים והנוף המדהים שלו. התנסו בגלישה ברמה עולמית במקומות פופולריים כמו Tamarindo, Jacó וסנטה תרזה. עבור עומס אדרנלין ייחודי, נסה סיורי חופה, קניונים או טיולי טרקטורונים דרך יער הגשם.
לטבול בתרבות:
תוך כדי חקר קוסטה ריקה, קח את הזמן כדי לשקוע בתרבות המקומית. בקרו בכפרים מסורתיים כמו Sarchí, המפורסמת בעגלות השוורים הססגוניות ובעבודות היד שלה. תטעמו מהמטבח הקוסטה-ריקני, כולל המאכל הלאומי, גאלו פינטו (אורז ושעועית), ונסו את המשקה המרענן שנקרא "אגואה דולסה". אל תפספסו את הפסטיבלים התוססים, כמו פיאסטה דה פלמארס או פסטיבל זאפוטה, שם תוכלו לחוות מוזיקה מסורתית, ריקודים ומלחמות שוורים.
זכרו, קוסטה ריקה היא מדינה המחויבת לקיימות ולתיירות אקולוגית. דאגו לכבד את הסביבה ולתמוך בקהילות המקומיות במהלך ביקורכם. תהנה מהזמן שלך לחקור את גן העדן הטרופי הזה וליצור

   

 

קוסטה ריקה ויקפדיה

 

 

 

 



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו