יום כיף וגיבוש לחברות וארגונים בטבע ברמה גבוהה - טיולים ואתגרים

יום כיף וגיבוש לחברות וארגונים

ימי כיף וגיבוש לחברות וארגונים

יום כיף לעובדים הוא ההזדמנות נהדרת לצאת מחוץ לכותלי המשרד, לגבש את הצוות בפעילות שוברת שגרה.

ידוע שקביעת ימי גיבוש לחברות היא משימה מאתגרת. אתם מוצאים את עצמכם מחפשים איך לחדש, לרגש ולארגן את הפעילות המושלמת לצוות מבלי לשבור את הראש.

חברת טיולים ואתגרים מתמחה בהפקת טיולים לחברות וארגונים גדולים עבור ימי כיף וימי גיבוש. אנו מציעים טיולים חד יומיים, סופי שבוע, טיולים מתגלגלים ועוד.

ימי כיף וגיבוש

ימי כיף וגיבוש

הגיע הזמן להוציא את העובדים מהמשרד כדי לטייל בטבע

חברתנו משקיעה משאבים רבים כדי שהלקוחות יקבלו מסלולי טיול איכותיים, ייחודיים ומוקפדים בשילוב אטרקציות מעניינות והכל תוך הדרכה מקצועית ללא פשרות. כל טיול שאנו מוציאים עובר תהליך מוקפד עם צוות מקצועי בעל ניסיון.

אנחנו נבנה עבורכם את החוויה המלאה המתאימה לכל גודל קבוצה ולכל צורך. יום גיבוש לעובדים מהנה באמת הוא יום שתוכנן בדיוק למידות שלכם, שמאפשר לכל עובד ועובדת ליהנות בראש שקט, לחוות חוויות ייחודיות של פעם בחיים. אצלנו תקבלו שירות מקצועי משפחתי עם הקפדה על כל הפרטים הכי קטנים, ניהול לוגיסטי איכותי שפותר את כל הבעיות בקלות וליווי אישי לאורך כל הדרך.

אז איפה מטיילים?

חברת טיולים ואתגרים טיולים בכל אזורי הארץ ובאתרים היפיפים והנסתרים. חברתנו מכירה את המסלולים הכי שווים במעיינות, במדבר ובהר המתאימים לכל עונה ולכל מזג אוויר. ניתן למצוא מסלולים מתאימים כל הגילאים ברמות קושי שונות. לאחר שנבנה יחד את המסלול המושלם עבור עובדי החברה שלכם, אנחנו נמשיך מכאן ונטפל בדקדוק בכל הפרטים הקטנים הכרוכים בארגון, התכנון הלוגיסטי וההדרכה ונאפשר לכם ליהנות בראש שקט מיום איכותי, מגבש ומהנה שכל הצוות יזכור לעוד זמן רב.

החברה נוסדה על ידי איציק טהורי מדריך טיולים מוסמך בעל ניסיון מקצועי של שנים  שיסד את החברה מתוך אהבה לאנשים, לנופים ולאהבת המולדת.

אצלנו משלמים פחות ומקבלים הרבה וכל זאת בזכות זה שאת הטיול אתם רוכשים ללא עמלת תיווך .

ימי כיף וגיבוש לחברות וארגונים

ימי כיף וגיבוש לחברות וארגונים

לכל שאלה אנו כאן בשבילכם 03-656-44-88

מטיילים כותבים וממליצים עלינו

הטיולים החדשים

תרומת חברת טיולים ואתגרים למען בעלי החיים

הצטרפו אלינו לפיסבוק ותהיו חלק מעולם נפלא של אנשים

 

חברת טיולים ואתגרים זכתה חמש  פעמיים ברציפות בתעודת מצוינות מאתר הטיולים הנחשב בעולם tripadvisor

 

 

 

 

דף הבית

הטיולים החדשים

הטיולים לחו"ל

אודותינו

מקטעי השביל

ציוד מומלץ לטיולים



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו