פסטיבלים ואירועים בקולומביה - טיולים ואתגרים

פסטיבלים ואירועים בקולומביה

פסטיבלים ואירועים בקולומביה:

חגיגות ואירועים שלא כדאי לפספס

 

פסטיבלים ואירועים ב קולומביה, בעלת התרבות העשירה והמגוונת, מארחת מגוון רחב של פסטיבלים ואירועים תרבותיים שמציעים חוויה צבעונית ומרגשת לכל מבקר. הנה מבחר מפסטיבלים ואירועים שאסור לפספס במהלך ביקור במדינה:

.1.  קרנבל ברנקיליה (Carnaval de Barranquilla)

אחד הפסטיבלים הגדולים והמפורסמים בקולומביה, הקרנבל מתקיים בעיר ברנקיליה בחודש פברואר. הפסטיבל מושך תיירים מכל העולם, המגיעים לצפות במצעדים, בתחפושות המרהיבות ובריקודים המסורתיים. הקרנבל מוכר גם בשל ה"בטאליה דה פלורס" (מערכת הפרחים), שבה משתתפים מתחרים ביצירת התחפושת הטובה ביותר.

 

  1. פסטיבל הפרחים של מדיין (Feria de las Flores)

מדיין, הידועה גם כ"עיר הנצחיות", מארחת את פסטיבל הפרחים באוגוסט. הפסטיבל הוא חגיגה של צבעים, שמחה ומוזיקה, והוא כולל מצעדים של פרחים, שווקים, קונצרטים ותחרויות סוסים. ה"דספילה דה סיללטרוס", שבו חובלים נושאים על גבם ערימות עצומות של פרחים, הוא אחד הרגעים המרכזיים של הפסטיבל.

 

  1. פסטיבל הווייה (Festival Vallenato) בואלופונגו

הפסטיבל המוקדש לסגנון המוזיקה הוולנטו, מתקיים באפריל בעיר ואלופונגו. זהו אחד האירועים החשובים ביותר בתרבות הקולומביאנית, ש

 

בו נגנים מכל המדינה מתחרים בנגינה על האקורדיון, תוף וקובה. פסטיבל זה מציע גם שירה, ריקודים וחגיגות אחרות שמשקפות את השפע התרבותי העשיר של האזור.

 

  1. פסטיבל הג'אז הבינלאומי בבוגוטה (Jazz al Parque)

הפסטיבל הזה, המתקיים בספטמבר, מביא אמני ג'אז מקולומביה ומהעולם לבוגוטה. הוא נערך בפארקים השונים של העיר, והוא מציע סדרה של קונצרטים חינמיים שמטרתם לקדם את תרבות הג'אז ולהנגישה לקהל הרחב.

 

  1. פסטיבל הסרטים הבינלאומי בקרטחנה (Festival Internacional de Cine de Cartagena)

מאז 1960, פסטיבל זה מאפשר הצצה לקולנוע הלטיני והעולמי, עם מגוון הקרנות, פאנלים ואירועים המתמקדים בקולנוע, תרבות והיסטוריה. הפסטיבל מתקיים במרץ ומושך קהל גדול של יוצרים, קריטיקאים וחובבי קולנוע.

6. פסטיבל קאלי (Feria de Cali)

הפסטיבל הזה, המתקיים בסוף דצמבר, כולל מצעדים, קונצרטים, תחרויות ריקוד ואירועים ספורטיביים, והוא מציע חוויה חיה ואנרגטית. פסטיבל זה מוקדש במיוחד לסלסה, עם הופעות של הרקדנים והמוזיקאים הטובים ביותר בעולם.

7. קרנבל נגרוס והבלנקוס (Carnaval de Negros y Blancos)

הקרנבל הזה, המתקיים בינואר בעיר פסטו, הוא אחד הפסטיבלים הייחודיים ביותר בקולומביה ומורשת עולמית של אונסקו. הוא כולל טקסים אינדיאנים ואפרו-קולומביאניים, שבהם המשתתפים מתרפסים בחומרים שחורים ולבנים כדי לציין את ההרמוניה והשוויון בין הגזעים.

8. פסטיבל אינטרנציונל דה מוזיקה קלאסיקה (Cartagena International Music Festival)

פסטיבל זה מתקיים בינואר בעיר ההיסטורית קרטחנה ומושך מוזיקאים קלאסיים מכל העולם. הפסטיבל מציע סדרת קונצרטים ומאסטר קלאסים במקומות היסטוריים ומרהיבים ברחבי העיר.

9. פסטיבל האורות (Festival de las Luces)

בדצמבר, העיר מדיין נעטפת באורות ובקישוטים לחג המולד, והפסטיבל כולל תצוגות אור וצבע מרהיבות. הפסטיבל מביא את רוח החג לעיר עם חגיגות

אלה רק חלק מהפסטיבלים והאירועים שמתקיימים בקולומביה. כל אחד מהם מציע חוויה ייחודית שמשקפת את המגוון התרבותי וההיסטורי של המדינה ומהווה חלק בלתי נפרד מהביקור בה.רחוב גדולות, תערוכות אומנות ואירועים קהילתיים שמחברים את התושבים והמבקרים באווירה שמחה וחגיגית.

10. פסטיבל אייה פקואנה (Festival Iberoamericano de Teatro)
אחד הפסטיבלים הגדולים והחשובים ביותר לתיאטרון באמריקה הלטינית, הפסטיבל מתקיים בבוגוטה כל שנתיים בחודש מרץ. הוא מושך תיאטרונות ואמנים מרחבי העולם להופעות שמציגות מגוון רחב של סגנונות וז'אנרים תיאטרליים, החל מהקלסי ועד המודרני.

11. פסטיבל הסינדרו לומינוזו (Sendero Luminoso)
במהלך פסטיבל זה, אשר מתקיים בדצמבר, העיר קויקה מוארת במאות אלפי נורות קטנות שמציעות נופים קסומים ומושכות מבקרים מכל רחבי קולומביה והעולם.

12. פסטיבל רוק אל פרקה (Rock al Parque)
הפסטיבל החינמי הגדול ביותר באמריקה הלטינית למוזיקת רוק, מתקיים בבוגוטה ומציע מופעים של להקות רוק מקומיות ובינלאומיות. האירוע כולל גם סדנאות מוזיקה ודיונים תרבותיים.

13. פסטיבל השוקולד בארמניה (Festival del Chocolate)
בעיר ארמניה, הפסטיבל הזה מציין את תרבות הקקאו העשירה של קולומביה. מבקרים יכולים לטעום שוקולדים מקומיים, ללמוד על תהליך הייצור ולהשתתף בסדנאות שוקולטריה.

14. פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בבוגוטה (Bogotá Film Festival)
הפסטיבל, המתקיים באוקטובר, מציע הקרנות של סרטים קולומביאניים ובינלאומיים,

פורומים עם במאים ושחקנים, ותחרויות קולנועיות שמציגות את היצירה הקולומביאנית החדשה.

15. פסטיבל דה לה טרוטה (Festival de la Trocha)
פסטיבל זה מתמקד בקולנוע ומוזיקה הקשורים לקולומביה והקריביים, ומתקיים בעיר סנטה מרטה. הפסטיבל כולל הופעות של אמנים מקומיים ובינלאומיים, סדנאות והקרנות סרטים שמשקפות את התרבות המקומית והקריבית.

כל אחד מהפסטיבלים הללו מציע חוויה תרבותית עשירה ומרתקת, שמשקפת את המגוון התרבותי וההיסטורי של קולומביה, ומהווה חלק בלתי נפרד מהביקור במדינה.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו