מקומות לינה בסיציליה - טיולים ואתגרים

מקומות לינה בסיציליה

מקומות לינה בסיציליה

הנה רשימה של כמה אכסניות תרמילאים 

ומלונות בסיציליה עם הכתובות שלהן:

מקומות לינה לתקציב נמוך 

1. **Ostello delle Aquile**: ממוקם בקסטרוריאלה, מסינה ב-Salita Federico II d'Aragona, 98053. ליצירת קשר: (090) 9746398. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט שלהם.
2. **Hostel Youth Agora**: ממוקמת בקטניה ב-Piazza Curro 6, 95121. צור קשר: (095) 723 3010. בקר באתר האינטרנט שלהם למידע נוסף.
3. **Ostello G Amodeo**: אכסניה זו נמצאת ב- Erice, Trapani ב- Strada Provinciale Trapani-Erice, Km 2, 91100. צור קשר: (0923) 552964.
4. **Hostel Youth Etna**: ממוקמת בניקולוזי, קטניה בכתובת Via della Quercia 7, 95030. ליצירת קשר: (095) 7914686.
5. **Il Castello**: ממוקם ב-Noto, Siracusa ב-Via Fratelli Bandiera, 96017. איש קשר: (0931) 571534.
6. **Baia del Corallo**: אכסניה זו נמצאת בפלרמו ב-Via Plauto, 90148. צור קשר: (091) 336595.
7. **Bed And Breakfast Naif**: ממוקם בסירקוסה בכתובת Via Carlo Forlanini 3/H.
8. **האודיסאה של טאורמינה**: ממוקם בטאורמינה, סיציליה ב-Trav. א די ויה ג' מרטינו. ליצירת קשר: (09) 4224533.
9. ** אכסניית הנוער Ulisse**: אכסניה זו נמצאת בטאורמינה, מסינה בכתובת Vico San Francesco di Paola 9, 98039. צור קשר: (0942) 23193.
10. **B&B Naif**: גם בטאורמינה, ממוקם ברחוב Via Carlo Forlanini 3/H, סירקוסה. ליצירת קשר: +39-389-8323796.
שימו לב שהמחירים והזמינות של אכסניות אלו עשויים להשתנות, אז עדיף ליצור איתם קשר ישירות או לבדוק את פלטפורמות ההזמנה המקוונות לקבלת המידע העדכני ביותר【22†מקור】.

 

סיציליה מציעה מגוון מלונות מפוארים ברמת 4 ו-5 כוכבים, כל אחד מספק חוויות ייחודיות העונות על טעמים והעדפות שונות. הנה כמה מהמלונות המומלצים ביותר במקומות שונים ברחבי סיציליה:
### מלונות 5 כוכבים
1. **Belmond Grand Hotel Timeo**, טאורמינה: ידוע באלגנטיות הסיציליאנית הנצחית והיוקרה הקלאסית שלו. הוא מציע נוף פנורמי, חדרים אלגנטיים וסוויטות, מה שהופך אותו מושלם לחופשה רומנטית או ירח דבש【29†מקור】【30†מקור】.
2. **Belmond Villa Sant'Andrea**, טאורמינה: ממוקם על החוף הסיציליאני עם רצועת חוף פרטית, מלון זה אידיאלי לחופשה על חוף הים. הוא מציע ספא באתר, מסעדה וחדרים עם נוף לים【28†source】【30†source】.
3. **ארמון סן דומניקו**, טאורמינה: מלון ארבע העונות השוכן על צוק סלעי מעל הים היוני. הוא משלב זוהר, קסם מהעולם הישן ונופים פנורמיים 【28†מקור】.
4. **Verdura Resort**, Sciacca: מלון רוקו פורטה השוכן בנוף מדהים עם קו חוף פרטי. הוא כולל ארכיטקטורה עכשווית, חדרים יוקרתיים, סוויטות, וילות פרטיות, מסעדות וספא【28†source】【29†source】.
5. **Therasia Resort Sea & Spa**, Vulcano: מקום מפלט אידילי באי ה-Aeolian Vulcano, המציע סעודות בכוכבי מישלן, מרכז בריאות ובריכות עם שפת אינסוף【28†מקור】.
6. **Capofaro Locanda & Malvasia**, סלינה: מלון זה ממוקם על האי האאולי הירוק ביותר, ומציע חדרים עם טרסות הפונות לים ומסע דרך הגסטרונומיה הסיציליאנית【28†מקור】.
7. **Hotel Villa Athena**, Agrigento: ממוקם בתוך עמק המקדשים אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, מלון זה מציע חללי פנים סיציליאניים מודרניים, מסעדה ונופים מדהימים 【28†source】【30†source】.
8. **Donna Carmela Resort & Lodges**, מיקום לא מוגדר: אתר נופש זה ידוע בחדרים האלגנטיים שלו ובתפאורה היפהפיה בתוך הטבע 【28†מקור】.
9. **Sikelia Luxury Hotel**, Pantelleria: מקום מפלט בוטיק עם תפאורה דרמטית ועיצוב פנים מודרניסטי מרשים. הוא ידוע בשילוב ההרמוני שלו עם היסטוריה ונוף 【28†מקור】.
10. **Grand Hotel Mazzaro Sea Palace**, טאורמינה מארה: מציע יחידות אירוח מפוארות עם רצפות אבן קרירות, ריהוט אופנתי, וחדרים רבים המשקיפים על הים הסיציליאני 【29†מקור】.
### מלונות 4 כוכבים
1. **Monaci delle Terre Nere**, ליד הר אטנה: מלון יוקרה ידידותי למשפחות השוכן בוילה ורודה עם חללי פנים עכשוויים, מסעדה מצוינת ובית קולנוע【30†מקור】.
2. **Hotel Villa Carlotta**, טאורמינה: מציע מחירים נוחים ואלגנטיות עם חדרים מעוצבים להפליא, בריכה פנטסטית עם נוף, ומסעדה נהדרת 【30†מקור】.
3. **מלון אשבי**, טאורמינה: וילה מפוארת עם נוף מרהיב, חדרים אלגנטיים, מסעדה משובחת ואווירה רומנטית【30†מקור】.
4. **Villa Neri Resort**, Linguaglossa: מלון חמישה כוכבים המציע שלווה, חדרים מינימליסטיים אופנתיים, ספא רחב ידיים ואוכל ויין מעולים 【30†מקור】.
5. **Dimora Delle Balze**, Noto: מאסריה שהוסבה להפליא בסיציליה הכפרית, המציעה חדרי שינה אופנתיים המשלבים ישן וחדש, ובריכה מפוארת 【30†מקור】.
6. **Baglio La Porta di San Gerardo**, מיקום לא מוגדר: נכס מבודד זה, הידוע באזור היוקרה והבריאות שלו, אידיאלי למנוחה ויש לו גישה נוחה לחוף 【30†מקור】.
מלונות אלו ידועים בזכות השירות יוצא הדופן שלהם, המיקומים המדהימים והחוויות הייחודיות שהם מציעים, החל מרגיעה על שפת הים ועד טבילה תרבותית והיסטורית. לקבלת הזמינות העדכנית ביותר ותעריפים ספציפיים, מומלץ לבדוק את האתרים הרשמיים שלהם או ליצור איתם קשר ישירות.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו