יום כיף וגיבוש לימים סגרירים - טיולים ואתגרים

יום כיף וגיבוש לימים סגרירים

יום כיף וגיבוש בדרום הארץ לימים סגרירים 

צאו לחופשת חורף בלתי נשכחת: מסע של כיף, גיבוש והתחדשות
ברוכים הבאים לבריחה חורפית שאין כמותה, מותאמת לחברות וארגונים המחפשים שילוב מושלם של כיף, גיבוש ופינוק. שוכנים בדרום הארץ השליו, עם החיבוק השליו של ים המלח והרי מואב המלכותיים כרקע שלכם, אנו מבטיחים יום מלא בהרפתקאות, רגיעה וחיבור.
אושר בוקר: שלווה ליד ים המלח
ככל שהיום מתגלגל, מצאו את עצמכם בתוך מערך ציורי, אוצר בקפידה כדי לספק קבלת פנים חמה ולתת טון חיובי ליום. ללגום משקאות משובחים ולהתענג על נגיסות קלות, והכל תוך כדי טבילה בנופים הפנורמיים המדהימים של ים המלח והרי מואב, מחזה שבטוח ישאיר אותך ביראת כבוד.
הרפתקאות שייט קיאקים: גלישה לבריכת הגייזרים
במצב רוח מורם ואנרגיה זורמת, צאו למסע קיאקים על פני המים השלווים של ים המלח. נווט את דרכך לפנינה הנסתרת של האזור, בריכת גייזרים שובת לב, שבה טמפרטורת המים היא לא פחות ממושלמת. התמסרו לשמחה הצרופה של הרגע כשאתם מתחממים בחום הטבעי ונותנים ללחץ של חיי היומיום להתפוגג.
הקסם של בוץ שחור: חווית ספא טבעית
התמכרו לכוחות הריפוי האגדיים של הבוץ השחור של ים המלח, פלא טבעי המועשר במינרלים וחומרי הזנה. טפחו על הבוץ היוקרתי הזה ותן לתכונות הטיפוליות שלו להפעיל את הקסם שלהן, מנקה את העור שלך ומחדש את הגוף שלך. זוהי חווית ספא שאין כמותה, ממש בלב הטבע.
רענון והתחדש: מקלחות שטח ופינוק 5 כוכבים
בעודנו מסיימים את ההרפתקה החיצונית, רעננו את החושים שלכם עם מקלחת שדה, שטפו את שאריות הפעילויות של היום והכינו אתכם לאחר צהריים של יוקרה צרוף. מעבר לעולם השפע כשאנחנו נכנסים למלון 5 כוכבים יוקרתי, מקלט של נוחות ואלגנטיות. כאן, תהיה לך גישה למגוון של שירותים מפוארים, כולל ג'קוזי ספא, חדר אדים ופינוקים שונים אחרים שנועדו לפנק את הגוף והנשמה שלך.
תענוג קולינרי: ארוחת צהריים לזכור
הגמר הגדול של היום יוצא הדופן שלנו הוא ארוחת צהריים גורמה, שעוצבה בדייקנות ותשוקה על ידי שפים מהשורה הראשונה. התכנסו סביב השולחן לחגיגה של טעמים, חוגגים את מיטב המרכיבים המקומיים ואומנות קולינרית. שתפו צחוק, סיפורים ורגעים של חיבור, בעודנו מרימים כוסית ליום שנוצל היטב ולזכרונות שנעשו.
חופשת חורף שאין כמותה
בעודנו נפרדים, קח איתך לא רק את הזכרונות, אלא תחושה מחודשת של אחווה, רוח מחודשת ולב מלא שמחה. חופשת החורף הזו היא יותר מסתם יום בחוץ; זו חוויה, מסע וחגיגה של ביחד. הצטרפו אלינו והפכו את החורף שלכם לעונה של הרפתקאות, רגיעה ורגעים בלתי נשכחים.
הזמן את חופשת החורף שלך עוד היום: חבק הרפתקאות, פינוק וחיבור!

 

זיכרו כל תוכנית היא בסיס לשינויים, ואנו כאן בשבילכם לתת לכם את המיטב 



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו