טרקים נפלאים בנפאל - טיולים ואתגרים

טרקים נפלאים בנפאל

טרקים נפלאים  בנפאל

חקרו  את העמקים היפים העשירים בתרבות ובמסורת. נפאל היא מדינה שמציעה משהו לכל אחד, בין אם אתה מחפש הרפתקאות או חובב תרבות. להלן חמישה מסלולי טיול שיהפכו את ביקורכם בנפאל לבלתי נשכחים באמת.

טרק מחנה בסיס האוורסט:
טרק מחנה הבסיס של האוורסט הוא הרפתקה איקונית שלוקחת אתכם דרך כפרי השרפה, על פני גשרים תלויים ודרך יערות רודודנדרון יפים לפני שתגיעו לבסיס הפסגה הגבוהה בעולם, הר האוורסט. טרק זה בן 14 יום ייקח אתכם לכמה מהנופים המדהימים ביותר, כולל קרחון Khumbu, מנזר Tengboche ונקודת התצפית Kala Patthar. תוכלו לחוות את תרבות השרפה הייחודית, לטעום את המטבח הטעים שלהם ולחזות בנופים עוצרי נשימה של הרי ההימלאיה.

סיור תרבותי בקטמנדו, פוקרה וצ'יטוואן:
מסלול זה בן 10 ימים לוקח אותך דרך שלושת יעדי התיירות הפופולריים ביותר בנפאל. תוכלו לחקור את העיר ההיסטורית של קטמנדו, ביתם של אתרי מורשת עולמית רבים של אונסק"ו, כולל מקדש Pashupatinath ו-Budhanath Stupa. לאחר מכן תבקרו בפוקרה, שער הכניסה לאזור אנאפורנה, שם תוכלו ליהנות משיט באגם Phewa ולצפות בנופים הפנורמיים של הרי ההימלאיה. לבסוף, תבקרו בפארק הלאומי צ'יטוואן, בו תוכלו לצאת לספארי בג'ונגל ולראות חיות בר בסכנת הכחדה כמו הקרנף החד-קרני והנמר הבנגלי.

טרק במעגל אנאפורנה:
טרק ה-Annapurna Circuit הוא טרק קלאסי שלוקח אתכם דרך עמקים עבותים, מפלים שוצפים ומעברי הרים גבוהים. טרק זה בן 21 יום מתחיל בעיר פוקרה ולוקח אתכם דרך הכפרים הציוריים מנאנג ופיסאנג לפני חציית מעבר ת'ורונג לה בגובה 5,416 מטר. תוכלו לחזות בנופים עוצרי נשימה של רכסי ההרים אנאפורנה ודאולגירי, ולחוות את התרבות הייחודית של קהילות גורונג ותאקאלי.

טרק מוסטנג עילית:
טרק המוסטנג העליון הוא טרק ייחודי שלוקח אתכם דרך ממלכת מוסטנג העתיקה, שהייתה פעם חלק מהאימפריה הטיבטית. טרק זה בן 14 יום לוקח אתכם דרך הנופים הצחיחים של אזור מוסטנג, שם תוכלו לראות מנזרים בודהיסטים עתיקים, בתי מערות וכפרים מסורתיים. תוכלו גם להיות עדים לתרבות הייחודית של אנשי מוסטנגי, אשר שימרו את אורח חייהם המסורתי במשך מאות שנים.

סיור הלי אוורסט:
סיור הלי האוורסט הוא דרך מפוארת לחזות בהרי ההימלאיה וההר האוורסט המלכותיים. סיור זה לוקח אתכם לטיול במסוק מקטמנדו לאזור האוורסט, שם תוכלו לחזות בפסגות המדהימות ממעוף הציפור. תוכלו גם לנחות במחנה הבסיס של האוורסט וליהנות מארוחת בוקר שמפניה לפני הטיסה חזרה לקטמנדו.

לסיכום, נפאל היא מדינה המציעה אינסוף אפשרויות להרפתקאות וחקירה תרבותית. בין אם אתם מטיילים לבסיס הר האוורסט, חוקרים את הממלכה העתיקה של מוסטנג, או נהנים מסיור מסוקים יוקרתי בהרי ההימלאיה, נפאל היא יעד שישאיר אתכם מופתעים ומלאי השראה.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו