טרקים ארוכים בהודו - טיולים ואתגרים

טרקים ארוכים בהודו

טרקים ארוכים בהודו

הודו היא ביתם של מספר טרקים יפים ומאתגרים המציעים נופים מדהימים של נופיה המגוונים של המדינה. הנה כמה מהטרקים המפורסמים ביותר בהודו:
טרק רופקונד
ממוקם באזור Uttarakhand בהודו, טרק Roopkund לוקח מטיילים דרך מגוון רחב של שטחים, כולל יערות עבותים, כרי דשא אלפיניים ופסגות מכוסות שלג. גולת הכותרת של הטרק היא אגם רופקונד, הידוע בשלדי האדם המסתוריים שהתגלו כאן. משך הטרק כ-8-9 ימים.
טרק עמק מרקה
טרק עמק מרקה ממוקם באזור לדאק בהודו ומציע נופים מדהימים של הרי ההימלאיה. הטרק לוקח מטיילים דרך כפרים נידחים, נופים עקרים ומעברים בגובה רב. גולת הכותרת של הטרק היא הפארק הלאומי Hemis, שבו חיים כמה מינים נדירים ובסכנת הכחדה של חיות בר. משך הטרק כ-7-9 ימים.
טרק עמק הפרחים
ממוקם ברובע Chamoli של Uttarakhand, טרק עמק הפרחים ידוע בכרי הדשא המדהימים שלו המלאים בפרחים צבעוניים. הטרק לוקח מטיילים דרך יערות עבותים, שטח סלעי ועליות תלולות. גולת הכותרת של הטרק היא הפארק הלאומי עמק הפרחים, בו חיים כמה מינים נדירים ובסכנת הכחדה של צמחים ובעלי חיים. אורך הטרק כ-6-7 ימים.
טרק צ'דאר
טרק צ'דאר ממוקם באזור זנסקר של לדאק וידוע בטיולי הנהר הקפואים שלו. הטרק לוקח מטיילים דרך נהר קפוא שנוצר עקב טמפרטורות קרות קיצוניות באזור. גולת הכותרת של הטרק היא המפלים הקפואים המדהימים והחוויה הייחודית של הליכה על נהר קפוא. משך הטרק כ-9-10 ימים.
טרק קדרקאנטה
טרק הקדרקאנטה ממוקם באזור אוטארקאנד בהודו וידוע בנופים המדהימים של פסגות ההימלאיה המכוסות בשלג. הטרק לוקח מטיילים דרך יערות עבותים, כרי דשא יפים וטיפוסים תלולים. גולת הכותרת של הטרק היא הטיפוס לפסגה לפסגת Kedarkantha, המציעה נוף פנורמי של ההרים שמסביב. משך הטרק כ-5-6 ימים.
אלו רק חלק מהטרקים המפורסמים בהודו. עם הנופים המגוונים והיופי הטבעי העשיר שלה, הודו מציעה שפע של הזדמנויות להרפתקאות וחקירה עבור מטיילים בכל רמות הניסיון.

 

להזמנת טיול : https://www.tiyoolim.com/



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו