טיפים לטיול באירופה - טיולים ואתגרים

טיפים לטיול באירופה

טיפים לטיול באירופה

לאירופה יש כל כך הרבה היסטוריה, מגוון תרבויות, שפות, אוכל, אנשים … שבאמת אין סיבה לא לבקר. אבל עם כל כך הרבה מטיילים שמבקרים באירופה – מזרח, מערב, צפון, דרום ומרכז, האזור משתנה במהירות ובטוח התפתח מהר יותר ממה שיכולתי לדמיין מאז שביקרתי לראשונה לפני למעלה משבע שנים. אז הנה הם:

1. מחקר + תכנון הוא המפתח

אם הייתי יכול להחזיר את הנסיעה של 400 דולר, 8 שעות נסיעה מרומניה לסרביה, הייתי עושה זאת. למרבה הצער הובלתי את עצמי בטיפשות להאמין שפשוט  חייבת להיות  רכבת שאוכל לתפוס, במקום לעשות קצת מחקר כדי לברר מבעוד מועד. אירופה היא בעיה מסובכת מכיוון שהמערב כה עמוס במבקרים והמזרח עדיין קשה כל כך לנסוע ברחביו במונחים השוואתיים. אני אוהב אתגר, אז אני אוהב לצאת למזרח … רק דאג לעשות את המחקר והתכנון שלך מראש. במיוחד בהתחשב בכך שבחורף, כמעט כל דבר באירופה משתנה – שעות פתיחה (או יותר מתאים); מזג אוויר; אור ביום; וכן הלאה וכן הלאה.

2. ספר הכל מראש
טיול לאירופה

טיול לאירופה

בחופשות רגילות, זה יותר ממספיק להזמין את מחירי הטיסה והלינה, ופשוט להתייצב כדי לראות מה לוקח לך / לאן תבלה. אבל באירופה, במיוחד במהלך מרץ (חופשת האביב) או הקיץ (יוני, יולי, אוגוסט), לעתים קרובות אתה תקוע בלי מיטה או יתאכזב להחמיץ את אחת האטרקציות המובילות אם אינך מזמין מראש.

3. אל תזמין דרך אתרי צד ג 'לאטרקציות + פעילויות

אתרים כמו "Viator" הם מקום נהדר להתחיל בו כאשר אנו חוקרים את האטרקציות והפעילויות השונות שתוכלו ליהנות מהם בעיר חדשה, אך הם גם יגבו מכם סכום כפול עבור ההזמנות. במקום זאת, היכנס ישירות לאתר האטרקציה להזמנה או לפעילויות, חיפוש מהיר בגוגל ייקח אותך לשם.

4. אל תתנו לאף אחד לעזור לכם בתיקים – ברכבות במיוחד

הפתגם הישן אומר "אם משהו נראה טוב מכדי להיות אמיתי, זה כנראה כך. ואבוי, ברוב הנסיבות זה כן. מי שמציע לעזור לכם בתיקים ימשיך לדרוש מכם מזומנים – כדי להימנע מהטרחה, שמרו על אחיזה הדוקה בתיקים. בהערה זו, הקפידו לשמור על המזוודות כשאתם יוצאים מכל תחנה – מכיוון שהם עלולים להסתובב עם נוסע אחר.

5. חברות תעופה זולות מול חברות תעופה לאומיות

הוויכוח עתיק היומין – לחסוך כמה דולרים ולקחת את הסיכון בתשלום מחיר של איבר חדש רק עבור תיקים עם עודף משקל, או להזמין בחברת תעופה מבוססת ולחסוך את הטרחה? אם אתה הולך לטוס עם חברת תעופה זולה, הקפד לקחת איתך מאזניים ניידים – הם יחסכו לך מאות דולרים. באופן דומה, שקול את מגבלות המזוודות שלך מראש והזמן את המשקל הדרוש למגבלה שלך, במקום למסור מאות דולרים עבור תיקים עם עודף משקל.

6. בחר בכרטיס האשראי הנכון

עשה לעצמך טובה – הימנע מעמלות בכל מקום שאתה יכול. הם מסתכמים. 28 מעלות מאסטרקארד תמיד היו הכרטיס שלי, אבל ב -1 / 1/2014 הם הציגו עמלות מקדמה במשיכות. לפיכך, כרטיס האשראי "הטוב ביותר" החדש באוסטרליה הוא כרטיס הנסיעות Citibank. בהערה זו, אל תשכח להתקשר לבנק שלך כדי להודיע ​​להם על תוכניות הנסיעות שלך!

7. תפוס את היום
טיול לאירופה

טיול לאירופה

ערים גדולות באירופה (אני מדבר שלונדון, פריז, רומא וכו ') תמיד מתרוצצות עם תיירים. ואני מתכוון  תמיד . כדי לראות את העיר בדרך אחרת (ולעתים מהנה יותר), התחל את יומך מוקדם וסיים כשאתה מתעלף על המיטה שלך, לא מסוגל להפעיל אפילו גרם של אנרגיה.

8. עובר על "דלג על התור"

לא אוהב לחכות? גם אני לא כשזמני מוגבל! ערים רבות באירופה מציעות מעברי "דלג על השורה" המאפשרים לך לעשות זאת – דלג. ה. קַו. מדהים!

9. ללכת לכל מקום

לא רק שתחסוך כסף, אלא שתראה יותר מהעיר, ככל שתחקור ברגל יותר.

10. אל תחליף מזומנים, אלא בחר בכספומט

המרת מזומנים הייתה ה"ענין "לפני כעשור. כיום הרבה יותר זול וקל יותר פשוט לתקוע את הכרטיס שלך בכספומט ולמשוך את המזומנים שאתה צריך במטבע המקומי.

11. סחבו יורו, תמיד

אמנם לא כל מדינות אירופה הן ביורו (בולגריה, קרואטיה, צ'כיה, דנמרק, הונגריה, פולין, רומניה, שוודיה ובריטניה), אך עדיין כדאי לשלם איתך כסף מזומן תמיד. יורו יסדרו אתכם ברוב המדינות, ובאחרות תצטרכו למשוך מעט מזומן עם ההגעה. חסוך מעצמך את הטרחה שלא תוכל לקנות ארוחת צהריים מכיוון שלא יכולת לקרוא את השלט "מזומן בלבד".

12. כשאתה אורז, שקול את אבני האבן

הקיץ באירופה מספק הזדמנות נרחבת להתחפש וליהנות מאור השמש. החורף הוא עוד יותר מלכודת כשכל פריטי הלבוש שלך כבדים לפתע x10 – כלומר מעילים, ג'ינס, מגפיים וכו '. אבל כשאתה אורז, שקול את הרחובות והמסלולים המרוצפים באבנים. לא קל! שמור לעצמך את הזרועות המתות ותמיד ארוז פחות, לעולם לא יותר וכמעט ולא מספיק. את מה שאתה לא צריך, אתה תמיד יכול לקנות שם.

13. הימנע ממסעדות עם תמונות של אוכל

זהו כלל כללי שיש לעקוב אחריו ברחבי העולם, מכיוון שלמען האמת, לא יכול להיות דבר יותר מלהניח מאשר לבחור את האוכל שלך על פי תמונה. בדרך כלל (אם לא תמיד) המקומות האלה הם צלילה. לְהִמָנַע.

14. רכבות מהירות – השתמש בהן

למרות שהם עשויים להוציא לך כמה דולרים נוספים מכיסם, הם יעשו פלאים במונחים של הובלתך מ- A ל- B בהרבה פחות זמן, וייתנו לך יותר זמן לחקור את היעד הבא שלך. הגעת לכל אורך הדרך במועד זה (שיהיה 3 שבועות או 3 חודשים), אז נצל את כל הרגעים בצורה הטובה ביותר.

15. האם לנסות את המטבח המקומי

בטיול הראשון שלי באירופה כמעט התאבנתי לאכול כל מה שלא ראיתי קודם. מה זה היה? מה יש שם? הייתי מנתח ויזואלית כל מאפה או פיצה ומשכנע את עצמי שזה פשוט לא שווה את הדאגה. אבל בימינו הדברים השתנו. אני מנסה הכל … וכך גם אתה צריך. לא יהיה שום מקום בעולם שמגיש פסטה כמו האיטלקים, שוקולד לא טוב יותר מאשר בבלגיה ושוויץ, ואין תירוץ טוב יותר לאכול כמויות גדולות של ג'לטו לכל ארוחה ביום. לך הכל!

16. הערה על יין הבית

זה זול…. ומפנק.

17. אכלו רחוק מהאטרקציות העיקריות ככל האפשר

ו / או לחקור אוכל נהדר לפני שאתה הולך. אם יש לכם אי סבילות למזון, כדאי שתשתדלו יותר למצוא מספר מקומות שתוכלו לאכול ברחבי העיר ולחסוך לעצמכם את הטרחה של הליכה של מאות מטרים ללא הועיל.

18. הרשה לעצמך שילוב של "תייר" ו"נוסע "

אני תמיד קורא כמה חשוב להיות מטייל ולא תייר … אבל אני אביא כאן טענה נועזת ואומר שזה בסדר לגמרי להיות שניהם. לאחר שילוב של אטרקציות עיקריות ומחוויות מעבר לכלים ייתן לכם חוויה מעוגלת של עיר חדשה.

19. כאשר בלונדון,

יש הרבה אטרקציות נהדרות בחינם, במיוחד דרך מוזיאונים! בדוק  כדי להוזיל את העלויות של אחת הערים היקרות בעולם לביקור.

20. כאשר ברומא,

מעבר רומא שווה את כל הזמן אם אתם מתכננים לבקר בהמון מראות ואטרקציות ברומא (בכנות, מי לא !?), כמו גם לתת לכם תחבורה במטרו בחינם לאורך כל הרכישה. זה גם מאפשר לך להשתמש בקו גישה קצר בהרבה וחוסך הרבה זמן וצרות.

21. כאשר בפריז,

מותר לך לשתות אלכוהול בשטחים ציבוריים בפריס, אני חוזר ואומר: אלכוהול. פּוּמְבֵּי. אזורים. אז אתם מחפשים את הפיקניק המושלם !? קח בקבוק שמפניה צרפתית, גבינה, לחם ופנה למגדל אייפל. לא תתחרט.

22. כאשר באמסטרדם,

הדרך הטובה ביותר להסתובב באמסטרדם ולהרגיש כמו מקומית היא לשכור אופניים ליום. אם אתה רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה, שקול לשכור סירת בית לשהותך (ישנם כמה המוצעים באמצעות Air BnB).

23. כאשר בברלין,

רק בגלל שאוכל גרמני הוא פחמימות כבדות + בשר באופן מסורתי, זה לא אומר שאתה צריך לאכול ככה בברלין! להפך! ברלין היא צמחונית להפליא + ידידותית לטבעונות, ואפילו יש לה סופר טבעוני לחלוטין! ישנם כמה ברים שייקים פנטסטיים המוצעים, כמו גם שפע של אפשרויות לאכול ולהישאר בריאים.

24. כאשר בוונציה,

בגונדולה יש 6 מקומות ישיבה, אז ארזו את עצמכם כמו סרדינים מכיוון שהמחיר הוא לגונדולה, לא לאדם. אל תשתמש במפה בוונציה – לעולם. חצי מהכיף של העיר הזו הוא ללכת לאיבוד. אל תתקמצנו ובקרו רק ליום אחד, העיר הזו ראויה לפחות לשניים.

25. כאשר בקופנהגן,

קופנהגן יקרה – אין להכחיש זאת. אבל רבים מהאטרקציות המובילות חופשיות לראות ולחוות, אפילו מוזיאונים בימי רביעי!

26. כאשר בפראג,

אל תחמיצו את ההזדמנות לתפוס אוטובוס בן 2.5 שעות לצ'סקי קרומלוב , ללא ספק העיר הכי יפה באירופה!

27. כאשר בליסבון,

צאו לרחובות וחקרו ברגל את שכונת אלפמה. כאן תוכלו למצוא את ההשתקפות האותנטית והמדויקת ביותר של אורח החיים הפורטוגלי, כמו גם אפשרויות רבות לאכול בזול.

28. כאשר בבודפשט,

אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם להתרחץ במרחץ התרמי הגדול ביותר באירופה, Szechenyi, תמורת כ- $ 12 ליום.

29. מתי בוינה,

סעו לאופרה שעה ומעלה קודם וקחו את הכניסה הצדדית. זה המקום בו תוכלו לרכוש כרטיסי "עמידה בלבד" בכמה יורו, הרבה יותר זול מ- 60 יורו + תג מחיר בכרטיסים רגילים.

30. החלף נהיגה ברכבות

נהיגה באירופה היא סיוט, במיוחד אם אתה עובר לארצות אחרות ומנסה לנהוג ברכב שכור לכיוון אחד. הדרך הקלה ביותר לנסוע ברחבי אירופה הייתה תמיד להשתמש ברשת הרכבות. אפשרות מצוינת היא להשקיע בכרטיס נסיעה כדי להקל על הניירת.

31. בואו מוכנים

זה קצת מוזר לדבר עליו, אבל בהחלט כדאי להזכיר אותו. דמיין את עצמך בהודו אוכלים שפע של אוכלים חריפים שגופכם לא רגיל אליהם, ודמיינו מה יקרה כתוצאה מכך כשאתם ממהרים לשירותים. ואז דמיין שזה הפוך כשאתה שוקל את כל הלחם והפסטה שגופך עשוי לצרוך באירופה – ואז דמיין את האפקט ההפוך. כן, בואו מוכנים עם עזרה תרופתית כדי להימנע מלנסות לבקש אותם בדלפק הכימאים.

32. רכבות לילה

הם דרך נהדרת לחסוך כסף על לינה לערב ולעתים קרובות הם זולים יותר מרכבות במהלך היום. הזמן מראש כדי לחסוך כסף מכיוון שהמחירים בדרך כלל מתקרבים לתאריך.

33. סקי במקומות זולים יותר

מתכננים סקי באירופה במהלך החורף? כך גם רבים אחרים! אם תגיע לאלפים הצרפתיים או השוויצרים, תצטרך להיות מוכן למסור את הכסף הגדול. לחלופין, שקול את המסלולים הזולים יותר אך עדיין נהדרים כמו סלובניה או פולין.

34. היה מודע לאי שקט פוליטי

תסיסה פוליטית באירופה אינה נדירה, לכן הקפד לבדוק באופן מקוון לפני ובמהלך הטיול שלך אם נוצר כל התרחשות.

35. פסטיבלים

באירופה מוצעים כמה פסטיבלים נהדרים שיהפכו את החוויה שלכם למהנה ובלתי נשכחת יותר. שקול: הפעלת השוורים (פמפלונה, ספרד), יום פטריק הקדוש (דבלין, אירלנד) ויום המלך (אמסטרדם) בין רבים אחרים.

ואולי הטיפ הפשוט ביותר מכולם – לעולם אל תשכח לתפוס את היום.

 

דף הבית

הטיולים החדשים

הטיולים לחו"ל

אודותינו

מקטעי השביל

ציוד מומלץ לטיולים

כל מה שרצית לדעת על דובאי

 

חברת טיולים ואתגרים זוכה בפעם השלישית

חברת טיולים ואתגרים זוכה בפעם השלישית



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו