טיול שקיעה לחוף דור ולאחריו קבלת שבת וארוחת ערב - טיולים ואתגרים

טיול שקיעה לחוף דור

ולאחריו קבלת שבת וארוחת ערב

טיול שקיעה לחוף דור ולאחריו קבלת שבת וארוחת ערב היא דרך מושלמת לחוות את יופיו של החוף ולהתעמק במסורות התרבותיות העשירות של ישראל. הרשו לי לספק לכם מסלול מפורט לחוויה בלתי נשכחת זו:

סיור בחוף דור בשקיעה:
🌅 הגעה בשעות אחר הצהריים המאוחרות: הגעה לחוף דור בשעות אחר הצהריים המאוחרות, מה שמאפשר שפע של זמן לספוג את היופי הטבעי והשלווה של הסביבה לפני השקיעה. שעת הזהב באמת קסומה כאן!

🏖️ סיור חופים: צאו לטייל בנחת לאורך קו החוף החולי, נשמו את אוויר הים המלוח והרגישו את החול הרך מתחת לרגליים. חוף דור ידוע ביופיו הבתולי ובאווירה השלווה.

📸 הזדמנות צילום: צלמו את הנוף עוצר הנשימה כשהשמש מתחילה לרדת בשמיים. צבעי הים התיכון והחורבות העתיקות יוצרים הזדמנויות צילום מדהימות.

🌞 נהנים מהשקיעה: מצאו מקום נוח על החוף או תצורת סלע סמוכה וצפו בהתפעלות כשהשמש שוקעת מעל האופק, צובעת את השמיים בגוונים של כתום, ורוד וסגול. זו באמת חוויה קסומה.

קבלת שבת וארוחת ערב:
🕯️ הדלקת נרות שבת: כשהשמש שוקעת, קחו חלק במנהג היהודי המסורתי של הדלקת נרות שבת, המסמל את כניסת השבת. הרגע המיוחד הזה נותן את הטון לערב משמעותי.

🍷 קידוש וברכות: התכנסו עם חבריכם למטיילים לקידוש, הברכה על יין או מיץ ענבים, ולאחר מכן על המוצי, ברכת הלחם. טקסים אלו הם חלק בלתי נפרד משמירת השבת.

🥖 🍽️ מנה עיקרית: התענגו על מנה עיקרית מפוארת הכוללת מנה ראשונה  מרק  מנה עיקרית  מגלובה (מאחל בדואי מסורתי אורז עוף וירקות )

🎶 מוזיקה ושירים מסורתיים: לחוות את רוח השבת השמחה עם שירים ומוזיקה יהודית מסורתית. אולי אפילו תמצא את עצמך רוקדת לצלילי המנגינות התוססות!

🌟 קהילה והתבוננות: השבת היא זמן להתבוננות וחיבור. שתפו סיפורים, פתחו בשיחות משמעותיות ואמצו את תחושת הקהילה שמביאה השבת.

🌙 סיום הערב: כשהערב יורד, תוכלו לבחור להמשיך את חווית השבת שלכם בהשתתפות בשירותי בית הכנסת המקומיים או פשוט ליהנות מהאווירה השלווה של חוף דור מתחת לשמיים המוארים בכוכבים.

טיול השקיעה הזה לחוף דור, בשילוב קבלת שבת וארוחת ערב, מבטיח להיות חוויה בלתי נשכחת ומעשירה תרבותית. זהו מיזוג יפהפה של טבע, מסורת ומטבח שישאיר אתכם עם זיכרונות מתמשכים מהתקופה שלכם בישראל.

מה בתפריט ? 

מנה ראשונה מרק 

מנה עיקרית  מגלובה – מאל בדואי מסורתי העשוי מירקות אורז ועוף 

תה / שתייה קרה חופשי 

 

שעת הגעה  14.00

מקום המפגש   להגעה ללחוץ כאן

ציוד מומלץ 

  • נעלי הליכה 
  • כיסוי ראש 
  • 2 ליטר מים 
  • בגד ים 
  • מגבת 
  • בגד החלפה 
  • המון מצב רוח 

 

דף זה מאובטח בהצפנת SSL 2048bit. המידע אודות הפעולה מוצפן בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.

Payment

 

 

 

Comments are closed.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו