חיוך של מלאכים - טיולים ואתגרים

חיוך של מלאכים

סיפורים מהחיים
היום ביקרתי בסופר מרקט , הסופרמרקט שוקק ששימש את לב הקהילה. זה היה מקום שבו אנשים מכל תחומי החיים התכנסו,
חלקו סיפורים, צחוקים ואפילו רטינות מדי פעם על השורות הבלתי נגמרות.
ביום העמוס הזה במיוחד, מצאתי את עצמי עומד באחד מהתורים הארוכים האלה, סבלנותי פגה. אבל כפי שרצה הגורל, מבט לעבר הקופה ממול גילה משהו לא צפוי. ילדה, לא מבוגרת משנות העשרים המוקדמות לחייה, הופיעה משום מקום והתיישבה מאחורי הקופה הבלתי מאויש.
לא האמנתי למזל שלי. זה היה כמו קרן שמש פורצת דרך העננים. עשיתי את דרכי במהירות לקופה והזדמנות. לא ידעתי שלמפגש הזה תהיה השפעה עמוקה על החיים של שנינו.
כשהתקרבתי לדלפק הבחנתי בהתנהגותה של הילדה. פניה לבשו מסכה של צער עמוק, עיניה משקפות את כובד הבדידות והעצב. ניכר היה שהיא חוותה משהו כואב, נושאת בתוכה את הנטל. פיה היה קפוץ בחוזקה, מעכב את הדמעות שאיימו להימלט. עם זאת, למרות מאבקיה האישיים, היא ביצעה באופן מכני את חובותיה, סרקה פריטים וגבתה תשלומים כאילו הייתה אוטומט.
לא יכולתי שלא להתרגש מהסבל השקט שלה. עם אמפתיה בלב, החלטתי לעשות משהו שעשוי להאיר לה את היום, גם אם רק לרגע. הסתכלתי ישירות לתוך עיניה, חייכתי לה חיוך חם ואמיתי, ודיברתי בשקט, "אני רוצה להגיד לך שאת מקסימה, והשירות שלך היה פשוט למופת. אני בטוח ששאר היום שלך יתמלא בשמחה."
היא הרימה את עיניה, הפתעה ממלאת את עיניה, כאילו דברי פרצו את החומה שבנתה סביב לבה. זיק של הכרת תודה ברח מבעד למבטה, ובאותו רגע הרגשתי חיבור שהתעלה על המפגש הקצר בינינו. זה היה כאילו המלאכים עצמם מתבוננים ומחייכים אלינו.
במצב רוח מרומם הצליחה הילדה למצוא את קולה ולחשה תודה מעומק הלב. החיוך שלה, אם כי ביישן בהתחלה, פרח למשהו קורן וכנה. זה היה כאילו דברי הזכירו לה שעדיין קיים בעולם חסד, שיש אנשים שאכפת להם.
בעיצומו של הכאוס ההומה של הסופרמרקט, חילופי הדברים הפשוטים שלנו יצרו כיס של שמחה וחמלה. זה התפזר כלפי חוץ, והשפיע לא רק על הילדה שמאחורי הדלפק, אלא גם על הסובבים אותנו שהיו עדים למעשה החסד הקטן.
הזיכרון של המפגש הזה נשאר חרוט בליבי, תזכורת שלפעמים, למחוות הקטנות ביותר יכולה להיות ההשפעה הגדולה ביותר. זו הייתה תזכורת לכך שכולנו נושאים בנטל שלנו ושמילה טובה או חיוך חם יכולים להיות מגדלור של אור ברגעים אפלים של מישהו.
וכך, חברים יקרים , זכרו שבשטח החיים, לכולנו יש את הכוח לגעת זה בנפשו של זה, גם במקומות הכי לא צפויים. יהי רצון שהמסע שלך יהיה מלא בהזדמנויות להביא שמחה וחסד לאלה הזקוקים לכך ביותר.
שלכם ובשבילכם
איציק


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו