ואדי אבן חמאד - טיולים ואתגרים

ואדי אבן חמאד

ואדי אבן חמאד

ואדי בן חמאד הוא אחד העמקים העמוקים והוא ממוקם בחלק הדרומי של הממלכה ההאשמית של ירדן בנפת קראק , שם הוא יורד לכ-4 ק"מ, ומתרחב עד 15 ק"מ עד בסופו של דבר עד לים המלח. הצד הדרומי. מהעמקים המלאים במי נהר קרים.
כדי להגיע לוואדי בין חמאד מתחילים את המסע מצפון מערב העיר קראק, עוברים דרך פרדסים וחוות על הרחבה של עד 2 ק"מ, ומגיעים לאחר מכן למרחצאות המינרלים, ומכאן מתחילים את המסע ברגל כי השטח הוא מחוספס ומכוניות לא יכולות לעבור דרכו, שם הנסיעה נמשכת בהליכה של עד 3 ק"מ דרך הסיק הסלעי בדומה לסיק ברוז פטרה, עד לתחילת העמק, שמתחיל להתרחב בהדרגה עד שהוא מגיע לים המלח.
טיול משפחתי קצר ואטרקטיבי זה מהווה טיול קל לכל הגילאים ומהווה היכרות נפלאה עם אוצרות הטבע הנסתרים של ירדן.
הנסיעה לוואדי במורדות התלולים של העמק מרהיבה בפני עצמה, עם נופים מרהיבים של האזור.
היסטוריה של ואדי בן חמאד
ואם כבר מדברים על ואדי בן חמאד, הנה סקירה היסטורית שלו ומקור שמו. הוא נקרא בשם זה, על פי ההיסטוריונים של בני חמאד שהגיעו מאנדלוסיה בשנת 1492 לספירה, שם אכלסו את פאתי העמק הזה ובלב העמק, וחלקם הלכו צפונה לעיר עג'לון . . , והכל בגלל הדמיון של הטבע הגיאוגרפי והאקלימי של העמק ואג'לון עם אנדלוסיה, המפורסמת בירק וביופי הטבעי שלה.
פעילויות שאתה יכול לעשות בתוך ואדי אבן חמאד אל קראק:
  • בתחילת הגעתכם המשמחת לעמק עם המשפחה או החברים שלכם, כדאי שתצאו לסיור של כל המאפיינים הפנימיים שלו כדי לדעת את סוג הפעילויות שתעשו מאוחר יותר.
  • בנוסף, ניתן להגיע לאגם הבדולח שבמרכז השמורה להתנסות בספורט המרענן של שחייה עם חברים וצלילה, בנוסף לאפשרות לתפוס דגי נחל טריים.
  • בסוף הטיול שלכם מלא בהתרגשות וכיף בנקודת ציון טבעית מקסימה זו, אל תשכחו לקבל את התמונות היפות ביותר לזכרון ולשמור אותן בארכיון הטיולים התקופתיים שלכם.
      *   ואדי איבן חמיד היא שמורת טבע וככזו צריכים לשלם בכניסה
  • הירידה ברכב לנחל מאוד מסוכנת השיפוע חד מאוד
  • נכון לאוקטובר 2023 התחילו לשפץ את הדרך לנחל

 

 

 



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו