הגעה ועזיבה גאוטמלה - טיולים ואתגרים

הגעה ועזיבה גאוטמלה

הגעה ועזיבה בגואטמלה

הגעה לגואטמלה:
נקודות כניסה עיקריות:
נמל התעופה הבינלאומי לה אורורה (GUA) בגואטמלה סיטי הוא השער הראשי למדינה. היא מטפלת ברוב הטיסות הבינלאומיות, עם מספר חברות תעופה המציעות קישורים לערים מרכזיות בצפון, מרכז ודרום אמריקה, כמו גם לאירופה.
נמלי תעופה בינלאומיים קטנים נוספים כוללים את נמל התעופה הבינלאומי מונדו מאיה בפלורס, אשר פונה לתיירים הפונים לטיקאל.
יש גם מעברי גבול יבשתיים ממקסיקו, בליז, הונדורס ואל סלבדור למגיעים באוטובוס או ברכב.
הגירה ויזה:
אזרחים ממדינות רבות, כולל ארה"ב, קנדה, מדינות האיחוד האירופי, אוסטרליה וניו זילנד, אינם צריכים ויזה לשהיית תיירים של עד 90 יום. עם זאת, תמיד מומלץ לבדוק את דרישות הוויזה העדכניות ביותר לפני הנסיעה.
עם ההגעה, תצטרך למלא טופס הגירה וייתכן שתישאל לגבי התוכניות שלך במדינה. ודא שיש לך כרטיס חזרה או המשך כהוכחה לכוונתך לעזוב את הארץ לאחר ביקורך.
מכס:
תצטרך גם לעבור במכס. לגואטמלה יש תקנות סטנדרטיות הנוגעות לייבוא סחורות כמו אלכוהול, טבק ובשמים לשימוש אישי.
זה לא חוקי להביא חפצים ארכיאולוגיים, ואתה עלול לעמוד בפני עונשים חמורים.
תחבורה משדה התעופה:
מנמל התעופה הבינלאומי לה אורורה, אתה יכול להגיע למרכז גואטמלה סיטי באמצעות מוניות נמל תעופה, שירותי שיתוף נסיעות כמו אובר, או שירותי הסעות המוצעים על ידי מלונות רבים. רצוי להסכים על תעריף לפני הכניסה למונית.
אמצעי זהירות בריאות ובטיחות:
בהתאם למסלול הטיול שלך, ייתכן שמומלץ על חיסונים מסוימים. זה חכם להתייעץ עם מרפאת טיולים או לבדוק את המלצות ה-CDC לפני הנסיעה.
שתיית בקבוקי מים והימנעות מאוכל רחוב עם ההגעה הראשונית יכולים לעזור להתאקלם בקיבה לאוכל המקומי.
יציאה מגואטמלה:
קבלה:
מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות 2-3 שעות לפני הטיסה הבינלאומית שלך. זה נותן לך מספיק זמן לביצוע צ'ק-אין, בדיקות בטחוניות וכל קניות של הרגע האחרון.
מס יציאה:
גואטמלה גובה מס יציאה, אך לרוב הוא כלול במחיר כרטיס הטיסה שלך. אם לא, תצטרכו לשלם אותו בשדה התעופה לפני היציאה. שמור תמיד מטבע מקומי בהישג יד.
קניות פטורות ממכס:
לנמל התעופה הבינלאומי לה אורורה יש כמה חנויות פטורות ממכס שבהן תוכלו לאסוף מזכרות, משקאות חריפים או פריטים אחרים. זכור את התקנות של מדינת הולדתך לגבי יבוא פטור ממכס.
הצהרות מכס:
אם רכשת פריטים משמעותיים או עתיקות, שמור קבלות בהישג יד. פריטים מסוימים, במיוחד עתיקות או חפצים תרבותיים, עשויים לדרוש הרשאות מיוחדות לייצוא.
טיסות המשך:
אם גואטמלה היא תחנת ביניים ויש לכם טיסת המשך, הקפידו לבדוק את תקנות הויזה של היעד הבא שלכם. ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים מוכנים לשלב הבא של המסע שלך.
לסיכום, הנסיעה לגואטמלה וממנה היא בדרך כלל פשוטה, אך כמו בכל נסיעות בינלאומיות, חיוני להיות מוכן ולהישאר מעודכן לגבי התקנות והדרישות העדכניות ביותר. טיולים בטוחים!

 

 

דף הבית

ערוץ הסרטים מהטיולים הנפלאים שלנו

הטיולים החדשים

הטיולים לחו"ל

אודותינו

מקטעי השביל

ציוד מומלץ לטיולים

טיפים לטיול מוצלח

 



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו