טיול מפלים ברמת הגולן מפל דבורה ומפל ג'ילבון - טיולים ואתגרים

טיול מפלים ברמת הגולן מפל דבורה ומפל ג'ילבון

החורף כבר נותן את גשמי הברכה האחרונים ואנו ננצל את הימים החמימים לטיול נפלא בין המפלים

הנופלים מגבהים  אל הנחלים הזורמים במלוא אונם .

והפעם נצא לצפון הארץ לרמת הגולן אל ארץ פלגי המים .  אל המפלים דבורה ומפל ג'ילבון השוטפים

במלוא הדרם .

את הטיול נתחיל בירידה לנחל ג'ילבון נרד אט אט עד למפל הראשון לאחר שנתצפת ונתרשם מהמפל

הגבוה  הנופל לבריכת המים נמשיך למפל עוצמתי יותר חזק יותר גבוה יותר מפל ג'ילבון

איך מגיעים

עולים על כביש 91 ברמת הגולן לכיוון צפון  חולפים על צומת נשוט ולאחר כקילומטר  עולים על שביל עפר  שמאלה בסימון שבילים אדום . מימין לנו נראה מבנים הרוסים של הצבא הסורי .

לאחר כקילומטר וחצי נגיע להצטלבות דרכים  אנו נמשיך ימינה עם הסימון האדום עד למגרש החניה

לאחר החניה נצא  ממגרש החניה  לכיוון השביל המוליך אותנו לנחל  .

מי שרוצה יכול ללכת ולחזור באותה דרך , ומי שרוצה יכול ללכת אחרי הביקור במפל דבורה יש שילוט המפנה ימינה לחניה של מפל ג'ילבון . עלייה של חצי שעה לערך תוביל אותנו למגרש החניה

ומשם נמשיך עד להצטלבות פונים שמאלה בסימון האדום לחניית הרכב .

קישור למסלול

הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.