שייט רפטינג ליד בטומי גיאורגיה - טיולים ואתגרים

שייט רפטינג ליד בטומי גיאורגיה

שייט רפטינג ליד בטומי גיאורגיה

להלן מספר אפשרויות לרפטינג ליד בטומי, יחד עם המרחקים מבאטומי:
נהר אדג'ריסטסקאלי – נהר זה ממוקם באזור ההררי המהמם של אדג'רה, כ-2.5 שעות נסיעה מבאטומי. ישנם מספר מפעילי טיולים שונים המציעים טיולי רפטינג על נהר אדג'ריסטסקאלי, עם אפשרויות לכל רמות המיומנות.
נהר Khobistskali – נהר זה ממוקם ליד העיירה חולו, כ-2.5 שעות נסיעה מבאטומי. הנהר מציע מפלים מאתגרים ונופים מדהימים של הטבע שמסביב. ישנם מספר מפעילי טיולים שונים המציעים טיולי רפטינג על נהר חוביסטסקי.
נהר Tskhenistsqali – נהר זה ממוקם ליד העיירה Svaneti, כ-6 שעות נסיעה מבאטומי. למרות שהוא קצת רחוק יותר, נהר צ'ניסטסקאלי מציע כמה מהמפלים המרגשים ביותר בג'ורג'יה והוא יעד פופולרי לקורות מנוסים.
נהר Chorokhi – נהר זה זורם בעיר בטומי ומציע הזדמנויות לשיט קיאקים, שיט בקאנו, וטיולי רפטינג רגועים יותר. ישנם כמה מפעילי טיולים שונים המציעים פעילויות על בסיס מים על נהר צ'ורוקי.
נהר Mtkvari – נהר זה ממוקם ליד העיר קוטאיסי, כ-3.5 שעות נסיעה מבאטומי. נהר Mtkvari מציע מגוון אפשרויות רפטינג, ממתחים רגועים ועד מפלים מאתגרים יותר.
בין אם אתה רפטינג ותיק או מתחיל המחפש לנסות משהו חדש, יש הרבה אפשרויות לרפטינג ליד בטומי. עם נופים טבעיים מדהימים ומפלים מרתקים, החוויות הללו בטוח יהיו בלתי נשכחות.

אטרקציות בגיאורגיה

תקשורת בגיאורגיה



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו