עין כחל - טיולים ואתגרים

עין כחל. לצד שבילי העפר בדרך היורדת מבריכת מן שבחרמון למטעי מושב נווה־אטי"ב נובע המעיין עין כחל,

עין כחל

וממלא בריכת בטון מקורה, גדולה ועמוקה. ההליכה אל המעיין מלווה בנוף מקסים. ניתן לטייל במסלול ברכיבה באופניים

או בנסיעה ברכב שטח. מהנה להיכנס למים הקרים, ולאחר מכן להתייבש בשמש על גג המבנה, מול נוף ההרים המוריקים והחורש הארצישראלי.

• איך מגיעים: נכנסים כ־150 מטר למושב נווה־אטי"ב ופונים שמאלה לכביש הביטחון המקיף את המושב.

לאחר כ־200 מטר חולפים על פני שער המסומן בספרה 5. ממשיכים כ־600 מטר ומגיעים לשער המסומן בספרה 4.

פונים שמאלה ויוצאים מהמושב דרך השער. מיד לאחר היציאה פונים שמאלה פעם נוספת, נוסעים על הכביש הצר כ־200 מטר,

עד לרחבת בית הקברות של המושב שבה חונים. המטיילים ברכב שטח או באופניים ימשיכו לפי תיאור מסלול ההליכה.

כותבים בווייז: נווה אטי"ב.

• מסלול ההליכה: ממקום החניה פונים שמאלה ויורדים כ־400 מטר, עד לצומת שבילים.

עין כחל

פונים ימינה לשביל הרחב המסומן באדום, עוברים מחסום לרוחב השביל והולכים כ־1.5 קילומטרים במגמת עלייה עד לבריכה רחבה שמשמאל,

מעבר לקבוצת עצי זית. ממשיכים ישר בשביל הרחב, חולפים על פני מפגש עם שביל צר שמסומן בשחור המוביל להר סנאים,

וממשיכים במגמת עלייה כ־1.2 קילומטרים נוספים. במרחק של כ־120 מטר לפני שהשביל האדום הופך לשביל צר ופונה שמאלה,

פונים ימינה לתוך סבך העצים ויורדים לכיוון ערוץ הנחל. עוברים את קבוצת העצים הצפופה, ורואים מלפנים, במרחק של כ־70 מטרים,

מבנה בטון מלבני ובתוכו נמצא המעיין. יורדים אל מבנה הבטון ומבלים בסביבת המעיין.

• אופי ההליכה: עלייה בשבילים רחבים וחשופים לשמש. חזרה באותה הדרך. • אורך המסלול: כ־7 קילומטרים. מתאים למטיבי לכת,

למשפחות מיטיבות לכת ולחובבי מעיינות. • זמן הליכה: כ־4 שעות.

דף הבית

הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.