מקטע הראשון של שביל ישראל מהחרמון ועד לבניאס - טיולים ואתגרים

מקטע הראשון של שביל ישראל מהחרמון ועד לבניאס

מקטע הראשון של שביל ישראל

מהחרמון ועד לבניאס !  

כל התחלה מביאה איתה סוג של התחדשות של ריגושים של הבלתי נודע והנה הגיע היום המיוחל לאחר אינספור הכנות,תכניות,קניות,מדידות שאלות,המלצות,מפות, אנו יוצאים לדרך ואנו על קו הזינוק נרגשים ומייחלים לבאות. צוות טיולים ואתגרים מאחל לכם הצלחה ואתכם ובשבילכם לאורך כל השביל.

 

צאו למסע אודיסיאה אפית על פני נופי ישראל מעוררי הנפש, החל ממרומי החרמון, הפסגה המלכותית של האומה. אתה עומד מעל 2,000 מטר מעל פני הים, האוויר פריך, השמיים הם חלומו של צייר, והפנורמה היא פסיפס של יצירה במיטבה. זו לא רק הליכה; זה הפתיח להרפתקה שתחרוט את עצמה בכל סיב של ישותך.
מהחרמון למעיינות הבניאס – מתנהל המסע
נקודת התחלה: החרמון
ביציאה ממגרש החניה של קופות החרמון עולים על שביל משופע בהיסטוריה והדר. כאן, שביל הגולן חובק את שביל ישראל, חולק את השביל כמו חברים ותיקים. אתר החרמון לוחש סודות של חורפים מושלגים ומהדהד את צעדיהם של אינספור מטיילים שחלפו לפניכם.
לתוך חיבוק הטבע
בירידה לכיוון נחל גובתה נכנסים לערוץ חצוב בזמן, שבו חושף ההר את ליבו הגיאולוגי. הפלאים הקרסטיים – סימפוניה של מערות נטיפים ובולענים – הם מתנת ההר למי שיוצא בשטח שלו.
קליידוסקופ של פלורה
כשהשביל עוזב את הגבהים, הנרטיב של הטבע מתפרש בפרקים: מהקרקוטית הגמישה אל יערות האלונים ההרים השלווים, ולאחר מכן לחיבוק המוכר של החורש הים תיכוני. כל צעד הוא מעבר, כל נשימה ניחוח אחר, ועם כל מבט, גוון חדש של ירוק.
נווה אטיב: כפר של שלג וסיפורים
השביל מפלס את דרכו אל נווה אטיב, עדות לחוסן האנושי ולשפע ההר. זהו כפר שנולד מהריסות ההיסטוריה, שבו ההווה משגשג בתיירות ומורשת הארץ.
העדים השקטים: עצי זית עתיקים
מעבר לנווה אטיב עומדים עצי זית ותיקים כזקיפים דוממים. הענקים המסוקסים הללו שגשגו במשך מאות שנים, כשהם עדים לתקופות המשתנות. כאן אתה עובר בהיסטוריה חיה, שבה כל עץ זית הוא אנדרטה טבעית לעבר.
הקדוש והמרהיב
תמצאו הפוגה ליד נבי חוחורי, שם האגדות מפיחות רוח חיים בנוף. האתר הקדוש, עם המבנה בעל הכיפה הלבנה שלו, מציע לא רק הפסקה למטייל העייף אלא רגע רוחני להרהר במסע.
מבצר נמרוד האדיר
התקרבו ביראת כבוד אל מבצר נמרוד המרשים. זקיף האבן הזה, המתנוסס בפיקוד על מורדות החרמון, מביט לנצח על עמק החולה. לשוטט בחורבותיה זה ללכת בפרקים של כיבוש וציוויליזציה.
מעיינות בניאס: לחשת המים
לבסוף, כשאתם ליד מעיינות הבניאס, הקשיבו ללחישות המים שעיצבו את הארץ. המעיינות הם לא רק פלא טבע אלא פסיפס היסטורי שבו הטבע והמיתולוגיה משתלבים זה בזה, היכן שפעם היה נערץ האל פאן, ושם מסע המים מפסגות החרמון מרווה את צמא הארץ.
הבטחת השביל
כשאתם מסיימים את החלק הראשון הזה של כ-20 קילומטרים בכנסייה המארונית ליד מעיינות הבניאס, אתם עומדים בפתחה של הבטחה – ההבטחה לשביל שיאתגר את גופכם, יסעיר את נשמתכם ויצית את רוחכם. זו רק ההתחלה, עם עוד 1080 קילומטרים לפלס את דרככם בלב ארץ עתיקה כמו שהיא חיה.
אז, קחו נשימה עמוקה, הרגישו את דופק האדמה מתחת לרגליכם, וצעדו קדימה במרץ של אלף לבבות. שכן לפנינו לא רק שביל, אלא מסע לאורך זמן, טבע ומהות ישראל עצמה. תן למסע לשנות אותך, ושכל צעד יהיה סיפור, כל קילומטר תגלית חדשה, והמסלול כולו אוצר של הזיכרון התוסס ביותר של החיים
דף הבית

הטיולים החדשים

הטיולים לחו"ל

אודותינו

 



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו