טיפים שיעזרו לכם לעבור את הטיסה הבאה שלכם בשלום - טיולים ואתגרים

טיפים שיעזרו לכם לעבור את הטיסה הבאה שלכם בשלום

טיפים שיעזרו לכם לעבור את הטיסה הבאה שלכם בשלום

1. עודף תיקים
יש אנשים שמקפידים לארוז תיק קטן עבור המסמכים החשובים, שאותו הם לוקחים למטוס וכמעט לכל מקום אחר במהלך הטיול. במחשבה ראשונה זה רעיון לא רע בכלל, אבל מצד שני ככל שיש לכם יותר תיקים וחפצים שונים שאתם צריכים לקחת ממקום למקום, כך עולה הסיכוי שתשכחו אותם. תיק מסמכים קטן יכול בקלות ליפול ברווח שבין המושבים במטוס או באוטובוס, לכן עדיף להשתמש בגרב אלסטית בעלת תאים קטנים, נרתיק מסמכים עם שרשרת או כל פריט דומה. בכל מקרה, הקפידו לצלם מסמכים חשובים ולשמור את ההעתקים בנפרד מהמקור; אם אתם טסים עם כמות גדולה של כסף מזומן, פצלו גם אותו בין שני תיקים שונים לפחות.
בעידן הלואו קוסט וחבילות הטיסה שמותאמות אישית, הרבה דברים שבעבר היו קבועים מראש יכולים כיום להיות שונים לחלוטין מהציפיות, למשל; משקל, כמות וגודל המזוודות שניתן לקחת איתכם, האוכל והשתייה שתקבלו בזמן הטיסה, כמה כסף תשלמו על חריגה מהמשקל המותר, מה הפיצוי שתקבלו במקרה של עיכובים וכדומה. מומלץ בחום שתבדקו את כל הפרטים האלו מראש כדי לא להיתקל בהפתעות לא נעימות ברגע שתגיעו לשדה התעופה. הטיפ הזה חשוב במיוחד כאמור למי שטס בחברת לואו קוסט,

3. בדקו איך לצאת משדה התעופה שאליו אתם מגיעים

מניסיון אישי, לפעמים החלק הכי גרוע בטיסה הוא הסוף שלה, שבו אתם עומדים באמצע שדה תעופה במדינה זרה ולא יודעים מה הדרך הכי טובה להגיע אל המלון או היעד הראשון שלכם. נכון, תמיד אפשר לשאול את הנציגים בעמדות המודיעין השונות, אבל אם הגעתם בשעת לילה מאוחרת הן לא תמיד יהיו מאוישות ולפעמים המידע שתקבלו לא יהיה הכי נוח וחסכוני עבורכם. גם אם זה לא המצב, תמיד עדיף להגיע מוכנים מראש, במיוחד אם אתם רוצים פשוט לצאת לדרך אחרי הטיסה הארוכה שלכם ולא להתחיל לבדוק את הנושא. עשו את המחקר שלכם בבית, בדקו לוחות זמנים של רכבות, עלויות משוערות של מוניות ודרכי הגעה אחרות ליעד הראשון שלכם. תאמינו לנו שאתם לא תתחרטו על הזמן שתשקיעו במשימה הזאת.

4. הקפידו לבצע צ'ק אין מראש

חברות תעופה רבות מאפשרות לנוסעים שלהן לבצע את הצ'ק אין לטיסה באמצעות רשת האינטרנט, בדרך כלל בסמוך למועד הטיסה, ובכך לחסוך זמן ותורים בטרמינל עצמו. יתרה מכך, היום כבר יש כמה חברות לואו קוסט שמחייבות את הנוסעים שלהן לעשות זאת, ומי ששוכח מכל הסיפור מגלה שהוא צריך לשלם קנס לא קטן… אם אתם לא יודעים היכן ניתן לעשות זאת, בדקו את המידע שעל כרטיס הטיסה שלכם או חפשו באינטרנט את שם חברת התעופה יחד עם המילים "online check in".

5. חשבו פעמיים האם לעטוף את המזוודה שלכם בניילון נצמד

יש אנשים שנוהגים לעטוף את המזוודות שלהם בניילון נצמד לפני שהם מפקידים אותן בידי חברת התעופה שלהם, ויש יתרונות מסוימים לפעולה שכזאת. אך במקרים רבים אתם תגלו שברגע שאתם מגיעים לשדה התעופה פתאום יהיה לכם ספק בקשר לפריט כזה או אחר שארזתם או לא ארזתם. אם תבחרו פשוט להשתמש במזוודות עמידות ולאבטח אותן בעזרת מנעול מכובד, לא תהיה לכם שום בעיה לפתוח אותן ולבדוק את העניין בקלות.
כאן בארץ כולנו יודעים שאחרי כל הבדיקות הביטחוניות אפשר לשבת לנוח או לצאת לסיבוב בדיוטי פרי, אבל לא בכל העולם זה ככה… בשדות התעופה של מילאנו או סלוניקי למשל, תמצאו חנויות דיוטי פרי לפני ביקורת הדרכונים ואם תיכנסו אליהן ותתחילו להשוות מחירים או לחשוב על מזכרות לכל בני המשפחה ששכחתם מהם, אתם עלולים לאבד את תחושת הזמן שלכם ולהגיע למצב מאוד לא נעים. לכן מומלץ שתחכו עם הקניות עד שתסיימו עם כל שלבי הבידוק ותגיעו אל השער של הטיסה שלכם, כדי לוודא שמיקומו לא השתנה ושהטיסה יוצאת בזמן המתוכנן.

7. הימנעו ממאכלים חריגים

ביום שלפני הטיסה, בעת ההמתנה בשדה התעופה ועל המטוס עצמו, השתדלו להימנע מאכילת מאכלים לא מוכרים או מצריכת כל מוצר מזון שיש לכם חששות לגבי השפעתו עליכם. אפילו אם אתם מתגאים במערכת עיכול עמידה, זכרו שהלחץ של ימי הטיסה והשהות שלכם על המטוס באוויר הם תנאים קיצוניים שכבר הכניעו רבים ושלחו אותם לביקורים ארוכים בתאי השירותים שעל המטוס… אז אפילו אם בתפריט המטוס או הדיוטי פרי יש מאכלים מיוחדים שמתחשק לכם לטעום, לכו על בטוח ובמידת האפשר הצטיידו מראש בכריך מהבית או מהמלון ובמאכלים שעשויים מרכיבים מוכרים שאתם רגילים לאכול.

8. הכנה גופנית לטיסה

חופשות בחו"ל הן תענוג גדול, אבל כדי להגיע ליעדים מרוחקים צריך לשבת במטוס במשך שעות ארוכות, וזה ממש לא תענוג… בעיות של יובש, כאבי בטן, ג'ט לג (יעפת) ועוד צרות דומות הן חלק כמעט בלתי נפרד מחוויית הטיסה של כל מי שלא מכין את עצמו כראוי למצב הזה. אז מה כדאי לעשות ? כפי שכבר אמרנו חשוב לשים לב למה שאוכלים, רצוי גם לשתות הרבה מים, להביא מהבית אביזרים שונים שיעזרו לכם לשבת בנוחות ואולי אפילו להירדם,

9. והכי חשוב – בלי פאניקה !

אם חלילה משהו גורם לטיסה שלכם להתעכב, איבדתם משהו או שאתם מרגישים לא טוב, תזכרו שאתם לא לבד ושאסור לכם להיכנס ללחץ. מצאו אנשי צוות או עמדת מודיעין כדי לקבל עצות וסיוע – סביר להניח שאתם לא האנשים הראשונים שחווים בעיות כאלו. קחו כמה נשימות עמוקות, זכרו שפאניקה לא עוזרת לאף אחד ונסו להתרכז בפתרון ולא בשום דבר אחר. החופשה שלכם צריכה להיות אירוע של כיף ורוגע, אז אל תיתנו ללחץ להשפיע עליכם יותר מדי ותזכרו את הטיפים האלו כדי ליהנות מטיסה וחופשה שקטות !


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו