טיול לשישה ימים טיבלסי גיאורגיה - טיולים ואתגרים

טיול לשישה ימים טיבלסי גיאורגיה

טיול לשישה ימים טיבלסי גיאורגיה

 להלן הצעה למסלול של 6 ימים לסיור טבע בטביליסי, ג'ורג'יה:
יום 1: הגעה לטביליסי
הגיעו לטביליסי והתמקמו במקום הלינה שלכם. בלו את היום בחקר האתרים ההיסטוריים של העיר וציוני הדרך, כולל מבצר נריקלה והעיר העתיקה. סיים את היום שלך עם ארוחת ערב גרוזינית מסורתית וקצת מוזיקה חיה.
יום 2: טיול בהרי קזבגי
צאו לטיול יום להרי קזבגי, הידועים בנוף המדהים ובמסלולי ההליכה שלהם. טיילו אל כנסיית השילוש גרגטי, הממוקמת על גבעה המשקיפה על העיירה קזבגי, ותתבלו מהנופים הפנורמיים של הרי הקווקז.
יום 3: מנזר Mtskheta ו-Jvari
בקרו בבירה העתיקה של גאורגיה, מצחטה, ובמנזר ג'ווארי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. חקור את ציוני הדרך ההיסטוריים של העיירה ותיהנה מארוחת צהריים במסעדה גרוזינית מסורתית.
יום 4: הגן הבוטני של טביליסי ופארק Mtatsminda
בקרו בגן הבוטני של טביליסי, שהוא ביתם של למעלה מ-4,500 מינים של צמחים, וצאו לטייל בין החממות והתערוכות החיצוניות של הפארק. אחר הצהריים, סעו לפארק מתצמינדה, שמציע נופים מדהימים של טביליסי וההרים שמסביב.
יום 5: הפארק הלאומי בורג'ומי
צאו לטיול יום לפארק הלאומי בורג'ומי, הממוקם כשעתיים מטביליסי. הפארק ידוע במעיינות המים המינרליים שלו, מסלולי ההליכה וחיות הבר המגוונות שלו. בלו את היום בטיולים רגליים, צפרות ונהנים מהיופי הטבעי של הפארק.
יום 6: אגם ליסי ואגם הצבים
בלו את היום האחרון שלכם בטביליסי בחקר האגמים היפים של העיר. התחילו באגם ליסי, שנמצא בפאתי העיר ומציע נופים מדהימים של ההרים שמסביב. לאחר מכן לכו לאגם הצבים, הממוקם בלב העיר, ותיהנו מארוחת צהריים לפיקניק או משיט בסירה באגם.
מסלול זה כולל שילוב של טיולים רגליים, סיורים וסיורים ביופי הטבעי של טביליסי וסביבתה. כמובן, יש עוד הרבה אטרקציות טבעיות לראות בטביליסי ובסביבתה, אז אל תהסס לשנות את מסלול הטיול בהתאם לתחומי העניין וההעדפות שלך.
מידע על גיאורגיה


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו