חולצה מנדפת זיעה - טיולים ואתגרים

חולצה מנדפת זיעה

חולצה מנדפת זיעה:

מהי חולצה מנדפת זיעה?

לא כולם יודעים אך השם Dri-Fit או בעברית דריי פיט הוא מותג בגדים של חברת "NIKE" הכולל טכנולוגיות המאיידות את לחות הגוף וגורמות לה להתנדף על מנת שנוכל לחוש קרירים יותר במהלך פעילות ספורטיבית. המונח Dri-Fit הינו סימן מסחרי רשום של החברה ויחד עם זאת מותגים אחרים כגון : Adidas, Asics, Puma, Reebok מציעים טכנולוגיה דומה בבגדי ספורט.
טכנולוגיית Dri -Fit הועתקה על ידי חברות רבות נוספות, וקמעונאים קטנים יותר מסוגלים להציע טכנולוגיה דומה לזו שמוצעת על ידי המותגים הגדולים. יש לשים דגש רב על איכות חולצה ולא להתפשר על חולצות זולות משום שהן אינן עושות את עבודתן כראוי.

ממה עשויה חולצה מנדפת זיעה?

חולצה מנדפת זיעה היא למעשה חולצה העשויה מ-100% פוליאסטר אך ניתן למצוא כיום חולצות העשויות משילוב של פוליאסטר, כותנה, סטרץ' וחומרים אורגניים. המגוון הרחב בשוק בגדי הספורט מציע כיום גם חולצות מנדפות זיעה המספקות הגנה נוספת מפני קרני השמש. חולצות אלו נפוצות יותר בקווי ההלבשה של חולצות הפולו והגולף.

כיצד פועלת חולצה מנדפת זיעה?

החולצה סופגת לחות מהעור ומעבירה אותה החוצה דרך הבד. ברגע שהלחות באה במגע עם הבד היא מתאדה. הבד הוא בד נושם ובכך הוא עוזר לשמור על הסירקולציה של האוויר החודר דרכו והמגיע לעור.

מתי משתמשים בחולצה מנדפת זיעה?

רובם המכריע של האנשים משתמש בחולצות מנדפות זיעה במהלך פעילות גופנית. ניתן גם ללבוש אותן לעבודה או לכל מקום אחר אך יש לזכור כי רובן אינן חולצות אופנתיות במיוחד.

מה המחיר של חולצה מנדפת זיעה?

כפי שהוזכר לעיל, ישנם מותגים רבים המשווקים את החולצה. מחירה של חולצה איכותית נע בין 160₪ ל- 300₪ ליחידה. המחירים של המותגים המוכרים נעים סביב 230 ש"ח לפריט, והצטיידות במלתחה מגוונת תגרור עמה הוצאה של אלפי שקלים.

איך לכבס חולצה מנדפת זיעה?

מומלץ לא לכבס את החולצה במכונת הכביסה. כמו כן, אין להשתמש במייבש כביסה משום שהדבר עלול לפגוע ביעילות החולצה. אין להלבין ולגהץ. ניתן לכבסה במים קרים עד פושרים ומוטב יהיה לעשות זאת באמצעות כביסה ידנית.

חולצה סופגת זיעה:

מהי חולצה סופגת זיעה?

החולצה סופגת זיעה היחידה הקיימת היום בישראל היא החולצה המשווקת ע"י חברת iDry. החולצה נקראת חולצת ה- Thompson Tee. ה-Thompson זהו שמה של החברה האמריקאית המייצרת אותה וה- Tee לקוח מכך שהחולצה הינה מסוג טי שירט.

חולצה זו מטרתה היא מניעת כתמי ועיגולי זיעה באזור בית השחי. באזור זה לרוב נוצרים כתמים דהויים וצהובים על הגופיות הלבנות

ו/או על החולצות שאנו לובשים מעליהן. לכן, לובשים את החולצה מתחת לכל חולצה שרוצים והתוצאה היא הגנה מושלמת מפני כתמי זיעה בבית השחי וכתמים צהובים ודהויים על הגופיות הלבנות ועל החולצות.

ממה עשויה חולצה סופגת זיעה?

החולצה המיוחדת עשויה מ-100% כותנה איכותית ורכה במיוחד והיא מיוצרת בהתבסס על פטנט ייחודי עם חומרים מתקדמים ביותר הממוקמים באזור בית השחי וביניהם חומרים אנטי-בקטריאליים, מנדפי ריח, היפו-אלרגניים וחומרים עמידים בפני מים, אשר יוצרים יחדיו חסימה מושלמת של כתמי זיעה.

כיצד פועלת חולצה סופגת זיעה?

החולצה מבוססת על טכנולוגיית ההידרו-שילד חסינת הזיעה ומיוצרת בארה"ב. כך מובטחת לצרכן החולצה האיכותית ביותר המבצעת את מה שהיא מבטיחה לעשות. הפטנטים האמריקאים העומדים בלב החולצה מאפשרים לחולצה "לנשום" ובו בזמן יוצרים את אפקט הנידוף, זאת כתוצאה מתנועה טבעית של הזרוע. אפקט זה מסייע לתהליך הקירור המוביל לתחושת קרירות נעימה בבית השחי בעת הזזת הזרוע. לכן, מדובר בחולצה היחידה כיום המספקת חסימה אינטגרטיבית מפני כתמי ועיגולי זיעה.

מתי משתמשים בחולצה סופגת זיעה?

במידה והנכם סובלים מרטיבות באזור בית השחי או פשוט זקוקים לביטחון נוסף ביום מסוים, אירוע או פגישה חשובה, זהו פתרון מושלם עבורכם. הטכנולוגיה המתקדמת והעיצוב הייחודי מסירים כל חשש מסימנים הנובעים מהזעה ומבטיחים לכם ראש שקט ואיכות ברמה שלא הכרתם. החולצות הללו מומלצות מאוד בתור חולצות לבית ספר, חולצות לחתונה, חולצות צבא, חולצות טריקו ועוד.

מה המחיר של חולצה סופגת זיעה?

חולצה זו היא מעט יקרה יותר מחולצות בייסיק רגילות בשל העובדה שהיא מביאה עמה פתרון ואיכות,

ומחירה כיום עומד על 120 ₪ לחולצה בודדת כאשר 3 חולצות עולות 300 ₪.

ישנם שלושה דגמים: צווארון עגול, צווארון V רגיל וצווארון V עמוק. כיום ניתן להשיגה בצבע לבן, שחור ובצבעים נוספים.

איך לכבס חולצה סופגת זיעה?

ניתן לכבס את החולצה, לייבש אותה במייבש ויתרה מזאת, החולצה ידידותית לסביבה.

אורך חיי החולצה איננו מוגבל, היא תחזיק לכם מעמד זמן רב והיא עשויה מבד שכווץ מראש כך שכמעט ואיננה מתכווצת כלל.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו