הטיול לשבת נחל סער וארבעת המפלים - טיולים ואתגרים

נחל סער עם טיולים ואתגרים

הטיול לשבת נחל סער וארבעת המפלים

לא מעט מאתנו טסים לחוץ לארץ בכדי לראות נחלים  ומפלי מים שוצפים נופי הרים מכוסי שלג ופריחה בשלל צבעי הקשת .

אז גם לנו יש במה להתגאות , ובארצנו הקטנה והצחיחה , אחרי מכת גשם קטנה  הטבע  אומר את דברו , והנחלים היבשים מתעוררים לחיים , הפקעות באדמה שולחים את הגבעולים והפרחים בשלל צבעים וריחות , וכמובן  הנחלים והמפלים זורמים בעוצמות שלא נופלות ממפלים בחו"ל .

והטיול שלנו לשבת מוביל אותנו אל אחד מהמפלים ונחלים מהיפים בארץ . נחל  ומפל סער  ,  נחל סער יבש בכל ימי השנה והוא  זורם רק אחרי מטח  גשם . ובשבועות  האחרונים אכן הצפון ספג מנה יפה של גשמים   והנחל והמפלים שוצפים במלא אונם להנאת המטיילים . צבע המסלול כחול .

את המסלול ניתן לעשות בטיול מעגלי קצר  , או אורכי ארוך . עוד בסביבה שמורת הבניאס בריכת הקצינים , מסעדות דרוזיות שניתן לשבת ולאכול אוכל מסורתי  .

איך מגיעים: מכביש מס' 99 (קריית שמונה-מסעדה) פונים צפונה על פי השילוט לכפר הדרוזי עין קיניה. נוסעים עוד כקילומטר וחונים סמוך לגשר הידידות (1). רכב שני יחכה בנקודת הסיום (4) ליד מפל סער. לצורך כך צריך לנסוע על כביש 99 לעבר צומת מפל סער (מפגש כביש 99 עם כביש 989) כ-50 מטרים מערבה מצומת מפל סער, נמצא המפל. מעברו השני של כביש 99 ניתן להשאיר את המכונית בחניון הצמוד למסעדה.

ציוד מומלץ

  1. 2 ליטר מים לאדם

    נחל סער עם טיולים ואתגרים

  2. כיסוי ראש
  3. נעלי הליכה נוחות
  4. בגד חם
  5. ארוחת  צהריים
  6. מצלמה

 

לשאלות : 054-22-33-888

לטיולים נוספים : www.www.tiyoolim.com

 

 

 

Comments are closed.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו