מידע על קובה - כסף - טיולים ואתגרים

מידע על קובה – כסף

מידע על קובה – כסף

טיולים לתקציב קובה לשנת 2019

מה שמושך אנשים לאי הקובה הטרופי בקובה הוא הרבה יותר מחופים ומכוניות עתיקות של שנות החמישים, אם כי יש המון כאלה!

בקובה תוכלו לשוטט ברחובות העיר השוקקים, לטייל בהרים, ללמוד על ההיסטוריה של הטבק, או פשוט לספוג את ערעור עיוות השעה של המדינה בשנות החמישים. קבל טעימה איך זה לחיות במדינה סוציאליסטית.

בעוד שקובה יכולה לפעמים להיות מקום מבלבל ומאתגר עבור מטיילים רבים, אני מזמינה אתכם לנסות בכל זאת לנסות ולעצמכם איזה קסם קובני.

יש הרבה סיבות נפלאות לבקר בקובה לחופשה הבאה שלכם.

תכנון טיול לקובה

קובה היא בדרך כלל די נוחה, במיוחד בהשוואה לאיים הקריביים האחרים, ובכל זאת היא יקרה יותר מאשר באזורים אחרים באמריקה הלטינית כמו מקסיקו או מדינות מרכז אמריקה. עם מטבע שני מיוחד המיועד רק לתיירים, תיאלץ לשלם את מחירי התיירים רוב הזמן.

מטיילים בתקציב יכולים לשרוד בסביבות 50 $ דולר ליום.

המטבע המקומי של קובה הוא הפזו הקובני (CUP- $) והוא מתורגם ל- $ 24 CUP תמורת $ 1 דולר. עם זאת כתייר, תשתמש במטבע המשני של קובה רק לתיירים, הפזו הקובני להמרה (CUC – $) המחובר לדולר האמריקני. אז $ 1 CUC = $ 1 דולר.

יהיה עליך להחליף דולרים אמריקאיים עבור CUC, אך יש שירות קנס מיוחד של 10% עבור שירות זה. כך שלרוב זול יותר להחליף אירו, דולר קנדי, לירה שטרלינג או פזו מקסיקני במקום CUC.

אז אתה חייב להחליף מזומנים כדי לממן את כל הטיול שלך אלא אם כן אתה בסיור בתשלום מראש. האפשרות הנוספת היא קניית כרטיס חיוב זר ששולם מראש מבנקים בקנדה או במקסיקו.

יש תא מטען רשמי להמרת מטבעות מחוץ לשדה התעופה בהוואנה. אתה יכול להחליף את שאריות ה- CUC שלך לדולר אמריקני (או כל דבר אחר) כשתעזוב גם את הארץ.

כמה עולה לנסוע בקובה?

סך הכל ימים = 10

סך כל הוצאות = 900 דולר ארה"ב

ממוצע יומי = 90 דולר ארה"ב

אנא השתמש במספרים אלה כהנחיות כלליות בלבד. זכרו, כולם נוסעים אחרת. תקציב הנסיעה האישי שלך בקובה עשוי להשתנות.

כשטיילתי בקובה במשך 10 ימים בשנת 2016, הוצאתי בסך הכל 900 דולר תמורת 90 דולר בממוצע ליום.

חלק מהדברים עליהם ניתזתי כלל השכרת רכב לעוד חופש לחקור את האי בכוחות עצמנו. השכרת מכוניות בקובה אינן זולות – שלנו היה 83 $ CUC ליום (ואז חילקנו 4 דרכים עם חברים).

צלילה, כרטיסים למופע הטרופיקנה המפורסם של הוואנה, סיגרים וסיור עירוני קלאסי ברכב היו פעילויות אחרות שבחרתי לכלול בטיול שלי. הבחירות שלך ישפיעו על תקציב הנסיעות שלך בקובה.

סימן ייחודי של קאסה
בתוך קאסה בפרט שלנו בטרינידד
איפה לשהות בקובה

אמנם אתה יכול למצוא מלונות מפוארים בהוואנה ואתרי הכל כלול בואראדרו, אך אפשרויות הלינה הטובות ביותר בקובה נקראות casas particulare .

דומים לבתי הארחה מקומיים. ממשלת קובה מאפשרת לחלק מהתושבים לשכור את החדרים הפנויים בבתיהם תמורת הכנסה נוספת, וכמטייל אתה מקבל חוויה מקומית יותר.

כדי למצוא קאסה, פשוט מסתובבים בשכונה, קופצים פנימה ומבקשים לראות חדר ומחליטים אם אתם רוצים להישאר שם. לרוב קל למצוא משום שהם מסומנים בשלט מיוחד שנראה קצת כמו עוגן.

המחירים ישתנו בהתאם לאזור. חדר זוגי עולה בין $ 25 – 40 CUC כולל ארוחת בוקר. אם השהייה אצל מקומיים אינה הדבר שלך, יש גם אפשרויות אחרות. פשוט הרבה יותר יקר.
  • פרטי קזות: 25 $ – 40 $ ללילה
  • מלונות ביניים: 90 $ – 150 $ ללילה
  • מלונות נופש ומפנקים: $ 200 – $ 400 ללילה

דף הבית

הטיולים החדשים

טיפים לציוד לטיולים

הטיולים לחו"ל

אודותינו



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

צלצלו עכשיו